اظهارات عجیب گل محمدی پس از تساوی تلخ

اظهارات عجیب گل محمدی پس از تساوی تلخ

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پدیده گفت: امتیازات مهمی را در این دیدار از دست دادیم. موقعیت های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. اگر کمی باهوش تر بودیم و از فرصت استفاده می کردیم این بازی را با گل های زیادی می بردیم. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و ما به سمت ایستگاه حرکت کردیم.

وی افزود: پدیده دو سه بار دیگر در طول بازی به درب ما نیامد که یکی از آنها همان ضربه ایستگاهی بود که آن هم هدیه داور بود. آن را اشتباه خطاب نکنید این اصلا اشتباه نیست. بازیکن ما توپ را می زند اما اشتباه به نفع حریف است. او در صحنه ای است که هفت هشت متر با او فاصله دارد. او به راحتی یک ضربه ایستگاهی را به سود حریف اجرا کرد و این هدیه و فرصت را به حریف داد تا او به درب ما برسد. در این مرحله اشتباه کردیم و مجبور نبودیم به راحتی گل بزنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: بهتر از این نمی توانستی در این زمین بازی کنی. هم موقعیت ایجاد کردیم و هم توانستیم تا جایی که می توانستیم پاس بدهیم. اگر از فرصت ها استفاده می کردیم می توانستیم برنده مسابقه باشیم. تغییرات هجومی هم داشتیم، اما حریف تمرکز زیادی روی دفاع داشت و کار را سخت می کرد. با این حال، ما باید بازی را می بردیم، اما این اتفاق نیفتاد.

گل محمدی با بیان اینکه تیمش در این فصل به راحتی می تواند گل بزند، گفت: درست است که راحت گل می خوریم اما تعداد گل هایی که زدیم بیشتر از فصل گذشته بود اختلاف ما هم بهتر است. باید بیشتر روی دفاعمان تمرکز کنیم و اشتباه نکنیم و روی دفاع کار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید