اظهارات جنجالی هافبک استقلال پس از تساوی

اظهارات جنجالی هافبک استقلال پس از تساوی

روزبه چسمی پس از تساوی 1-1 استقلال و نساجی گفت: فوتبالی که بازی می کنیم قابل احترام است. ما در این بازی فقط امتیازات را از دست دادیم چون توپ را نگرفتیم. سبک بازی و تلاش بازیکنان ما ستودنی است. رسانه ها از برد برخی تیم ها تجلیل می کنند اما آن طور که باید به تیم ما احترام نمی گذارند. حتی زمانی که ما نتیجه نمی گیریم، آنها برای شکست دادن تیم تلاش می کنند. هواداران سبک بازی ما را می شناسند و از تیم ما قدردانی می کنند. وقتی تیم های دیگر نتیجه نمی گیرند، رسانه ها و صاحب نظران آنها را برای خروج از بحران تحت فشار قرار نمی دهند.

وی درباره عملکرد داور در این دیدار گفت: آقای عرب براقی اواخر بازی گل گهر برای ما پنالتی گرفت که درست بود. پس از اینکه این داور نتوانست خطای آشکار هند در دیدار با مس رفسنجان در تهران را بگیرد، رسانه ها به او حمله کردند. امروز هم در صحنه ای که باید صد در صد پنالتی گرفته می شد. اگر نخواهیم درباره داوری صحبت کنیم، تیم های دیگر به ما حمله می کنند. داورها می ترسند به ما پنالتی بزنند. در آن چهار پنج هفته ای که برنده می شدیم، داور را تحت فشار قرار دادند تا چنین موقعیتی ایجاد شود. من توقع ندارم کارشناسان بگویند اشتباه روی قیدی تمرز است. کارشناسان بهتر است نظر ندهند. تصویر کاملا واضح است.

هافبک استقلال درباره مشکلات مالی این باشگاه گفت: آقای فتح الله زاده را آوردند و به او قول دادند که 300 میلیارد تومان به حساب استقلال بیاید. چه کسی این قول را داده است؟ کسانی که قول داده اند باید پاسخگو باشند. اگر الان وزیر نباشد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ چه کسی باید مشکل بدهی به استراماهونی را حل کند؟ همه بازیکنان این مشکلات را دنبال می کنند و فکرشان درگیر چنین مشکلاتی است. اگر بحث بدهی ملی برای سایر تیم ها بود، باید برای استقلال هم همین طور باشد. استقلال همیشه تهران نیست و در بحث ملی استقلال ایران است.

و ادامه داد: اینجا نباید کار شود و دولت کمک کند. بدهی استراماچونی باید قبلا پرداخت می شد، اما فقط زمانی که به این میزان رسید. یک نفر باید پاسخگو باشد. این یک مسئله ملی است و از مسئولان تقاضا دارم این مشکل را حل کنند. حدود 100 یا 200 میلیون نیست. چگونه می توان 100 میلیارد بدهی دریافت کرد؟ اصلا بحث درصد بازیکن نیست. باید مشکلات را حل کنیم. ابتدا باید چنین بدهی هنگفتی را پرداخت کنید و سپس به بازیکنان پرداخت کنید. خدا شاهد است که بازیکنان ما صادق هستند، چون مدت هاست پولی نگرفته اند و چیزی نگفتند.

دیدگاهتان را بنویسید