اظهارات جنجالی هافبک استقلال پس از برد

اظهارات جنجالی هافبک استقلال پس از برد

مهدی مهدی پور پس از برد مقابل نساجی گفت: بازی فوق العاده ای بود. ما سه گل زدیم و موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد. اگر امروز از همه امکانات استفاده می کردیم، نتیجه عجیبی می گرفتیم. استقلال هر هفته در حال رشد است و به لطف خدا به استقلالی که بازیکنان و کادر فنی می خواهند نزدیک می شویم.

وی گفت: هواداران پس از ناراحتی از عملکرد استقلال در بازی قبل، امروز با برتری 3-1 مقابل نساجی تا حدودی خیالشان راحت شد و این موقعیت ها تبدیل به گل نشد. ما امروز فوتبال خوبی بازی کردیم، اما تنها سه موقعیت ما تبدیل به گل شد.

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: اکنون تیم فوتبال خوبی ارائه می کند. از هواداران می خواهم در روزهای آینده کنار من، سایر بازیکنان و کادر فنی بایستند و از ما حمایت کنند. هوادار در مواقع سخت و زمانی که بازیکن پنالتی را از دست می دهد باید در کنار تیم باشد.

مهدی پور در خصوص گل این تیم در نیمه اول توضیح داد: در بازی با پیکان تا دقیقه 10 موقعیت خوبی داشتیم 3-2 که تبدیل به گل نشد اما خدا را شکر این هفته این اتفاق افتاد و موفق شدیم. زودتر گل بزند می دانیم که اگر زود به گل برسیم و تیم حریف کمی بالاتر برود، به نفع ماست.

وی در خصوص عملکرد داوری بازی نساجی گفت: کارشناسان در مورد پنالتی تیم ما و نساجی نظر بدهند.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره بهبود وضعیت استقلال گفت: در ابتدای فصل ریکاوری سختی داشتیم اما دو سه هفته است که شرایط بهتر شده و بدن ها در شرایط خوبی هستند. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید