ماجرای عجیب هافبک استقلال; مصدومیتی که ساپینتو را زیر سوال برد

ماجرای عجیب هافبک استقلال;  مصدومیتی که ساپینتو را زیر سوال برد

مصدومیت هافبک کلیدی استقلال تمدید شد و این موضوع ریکاردو ساپینتو را مشکوک می کند! این بازیکن در دیدار با تراکتورسازی در تهران مصدوم شد و پس از آن بازی نتوانست در ترکیب آبی پوشان قرار بگیرد. مصدومیت این بازیکن به گونه ای اعلام شد که انتظار می رفت او پس از یکی دو بازی به جمع آبی پوشان برگردد اما حالا هفته هاست که به طور اختصاصی تمرین می کند و هنوز آمادگی بازگشت به میادین را ندارد در حالی که ریکاردو ساپینتو مجبور شد. برای تغییر در یکی دو بازی به امید حمیدی فر رفت.

به نظر می رسد تمدید مصدومیت مهدی مهدی پور باعث ناراحتی ریکاردو ساپینتو شده است! پیش از مهدی مهدی پور، عارف غلامی نیز در مقطعی قرار بود به میادین بازگردد اما هفته های زیادی را از دست داد و تمدید بازگشت او به میادین باعث شد تا استقلال هفته ها از بازیکن تعویضی در ترکیب استفاده کند. استقلال در حال حاضر به جز مهدی مهدی پور یک مصدوم دیگر نیز دارد. علیرضا رضایی که در بازی با نفت مصدوم شد.

استقلال در این فصل بارها با مصدومیت بازیکنان کلیدی خود مواجه شده و به همین دلیل امتیازات مهمی را از دست داده است. ریکاردو ساپینتو در هفته های اخیر از همه بازیکنانش خواسته است که مراقب خودشان باشند. مخصوصاً در قسمت استراحت و غذا تا تیم در غیاب آنها متضرر نشود.

دیدگاهتان را بنویسید