شیب افول اسرائیل با حذف نفتالی بنت افزایش یافت/ حجاب امنیت اجتماعی را زیر سوال می برد


ساعت: 16:01
تاریخ انتشار: 1401/04/17
کد خبر: 1881763

آیت الله حسینی همدانی گفت: با برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی، زوال میکروب فساد سرعت گرفته و موجودیت آن در خطر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکآیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه امروز، قربان بایرام را نماد تسلیم و بندگی خالص انسان در برابر خداوند دانست و گفت: این روز نشان می دهد که برای قیام به بندگی خداوند، یکی باید از همه چیز گذشت

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی مهم ترین هدف عفاف و حجاب است، افزود: هیچ منعی برای حضور زنان و نقش آن ها در جامعه وجود ندارد و باید این گونه باشد که برای برخی خود را معذور نکنند. افراد بیمار

وی هدف اسلام را حضور سخاوتمندانه زن در جامعه می داند و می گوید: زن نباید اسباب بازی یا کالای تجاری باشد و این را تبلیغی بداند، پلیس باید به گونه ای با زنان در آمریکا مقابله کند که آنها کرامت حفظ می شود و استفاده از زنان ابزاری خواهد بود.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه هدف دشمن از بی حجابی بی حجابی رضاخان است، تصریح کرد: تخریب امنیت اجتماعی یکی از آثار سوء بی حجابی است و دشمن به دنبال جبران این بی حجابی است. شکست های پی در پی اسلام با جنگ در این زمینه.

وی به لزوم تذکر به مغازه های عرضه کننده لباس های غیر سنتی از اصناف و سمت البرز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه فرهنگ عفاف و حجاب در تحکیم خانواده موثر است پلیس باید با جدیت قانون را اجرا کند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به وضعیت ناپایدار رژیم صهیونیستی ادامه داد: با برکناری نخست وزیر این رژیم، بحران در سرزمین اشغالی افزایش یافت و پوسیدگی بذر فساد تسریع شد و موجودیت این رژیم رو به رو شد. به طور جدی تهدید کرد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه کمتر از چهار سال دیگر پنجمین دوره انتخابات این نظام برگزار می شود که نشان می دهد وضعیت این رژیم در خطر است، ادامه داد: مرگ اسرائیل قطعی است و با تنفس مصنوعی زنده نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید