جنبش جهاد اسلامی به سفر نفتالی بنت به امارات واکنش تندی نشان داد

ساعت: 04:59
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791650

جنبش جهاد اسلامی در واکنش به سفر نخست وزیر اسرائیل به امارات اعلام کرد که استقبال نفتالی بنت برای مشروعیت بخشیدن به رژیم دروغین بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش المنار، جنبش جهاد اسلامی فلسطین استقبال حاکمان امارات در دوره نخست وزیری اسرائیل به نام نفتالی بنت را به شدت محکوم کرد و عادی سازی و اتحاد با دشمن صهیونیستی را خیانت به فلسطین خواند.

این جنبش تاکید کرد که استقبال از نفتالی بنت به معنای تلاش برای برقراری امنیت رژیم جنایتکار و مشروعیت بخشیدن به وجود دروغین این رژیم و شستن دست های خون آلود کودکان و مردم بی گناه ملت ماست.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه شب وارد امارات شد. سفر بنت به امارات عالی‌ترین مقام صهیونیستی است که از زمان عادی‌سازی روابط ابوظبی با تل‌آویو در سال گذشته به امارات سفر کرده است.

قبل از این سفر، بنت گفت که روز دوشنبه با وارث تاج و تخت ابوظبی دیدار خواهد کرد تا در مورد راه های حمایت از همکاری و تقویت روابط اقتصادی گفتگو کند. وی پیش از این سفر گفت: امروز به امارات می روم، این اولین سفر من به امارات از زمان نخست وزیری است.

از آگوست 2020، امارات به همراه بحرین، سودان و مغرب، روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده است. سفر نفتالی بنت را می توان از زاویه دیگری دید. شیخ طحن بن زاید آل نهیان، مشاور امنیت ملی امارات به تازگی به تهران سفر کرده است. صهیونیست ها به طرق مختلف از این سفر ابراز نارضایتی کردند و از تقویت روابط ایران با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بیم داشتند. به نظر می رسد موضوع ایران یکی از موضوعات مورد بحث در دیدار بنت با نمایندگان امارات باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید