برگزاری بازی ها با حضور تماشاگران انصاف سازمان لیگ را زیر سوال برد/ حق استقلال تضییع شد


ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890904

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: با برگزاری دیدارهای هفته دوم لیگ برتر با حضور تماشاگران به تیم استقلال ظلم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید فتاحی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه استقلال با انتقاد از تصمیمات مضاعف سازمان لیگ در خصوص برگزاری مسابقات با تماشاگر در هفته دوم اظهار داشت: ما فقط به دنبال عدالت هستیم. مهم ترین بحث ما این است که برای تحقق عدالت باید رفتار برابر باشد. وقتی عدالت رعایت نمی شود، سلامت لیگ زیر سوال می رود. اینکه هفته اول بازی ها بدون تماشاگر بود، اتفاق بدی محسوب می شود و به همین دلیل هشت تیم شکست خوردند.

وی افزود: درست است که برخی از ورزشگاه ها زیرساخت های لازم را نداشتند، اما باشگاه استقلال و چند باشگاه دیگر که زیرساخت های لازم را داشتند، چرا باید آنها را به گردن دیگران انداخت؟ رکن اصلی مسابقات حضور تماشاگران است. وقتی بدون رای انضباطی یک باشگاه را از تماشاگران خلع می کنیم، عدالت را رعایت کرده ایم و در حق تماشاگران و این تیم ظلم کرده ایم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: ورزشگاه آزادی زیرساخت های لازم را داشت اما گفتند بازی باید بدون تماشاگر برگزار شود. سوال ما این است که از هفته گذشته تا حالا که بازی هفته دوم در ورزشگاه آزادی و با حضور جمعیت برگزار می شود چه گذشت؟ اینجا حق ما ضایع شده و سازمان لیگ باید پاسخگو باشد. درخواست ما این است که سازمان لیگ جلسه ای برگزار کند و صورت جلسه تنظیم شود تا در هفته اول بازی های دور دوم تماشاگر نباشد و انصاف رعایت شود. این خواسته ماست و امیدوارم سازمان لیگ به زودی تصمیم خود را اعلام کند. تا جایی که من می دانم دروازه های نفت مسجد سلیمان، فولاد و گل گهر درست است و به جز استقلال به این تیم ها ظلم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید