هشدار پیشکسوت استقلال: از این پس باید قضاوت را زیر سوال برد

هشدار پیشکسوت استقلال: از این پس باید قضاوت را زیر سوال برد

علیرضا اکبرپور درباره شکست استقلال در هفته اول لیگ برتر مقابل سپاهان گفت: خب در دیدارهای اول هم چنین نتایجی به دست می آید. تیم ها بدنسازی هستند و بدن استقلالی ها هم سنگین بود. تیم ساپینتو نیز به آمادگی خاصی نیاز دارد و به همین دلیل آبی پوشان ناهماهنگ بازی کردند.

وی افزود: سپاهان یکی از مدعیان لیگ است و مشخص بود که استقلال بازی سختی داشت. ضمن اینکه ساپینتو هنوز شناختی از فوتبال ایران ندارد و نباید به عملکرد این مربی پرتغالی اعتراض یا انتقاد کند. باید 4 تا 5 هفته صبر کنیم و بعد اثربخشی این مربی را بررسی کنیم.

اکبرپور درباره عملکرد خط حمله آبی پوشان توضیح داد: استقلال در دیدار مقابل سپاهان در خط حمله ضعیف بود اما برخلاف سپاهان از موقعیت های خود نهایت استفاده را کرد و به گل رسید. فکر می کنم ساپینتو هنوز فرم مورد نظرش را پیدا نکرده و با محبی، رضایی، کایدی در حمله و مرادمند در دفاع، شرایط استقلال بهتر می شود.

بالاخره اکبرپور به تصمیم بیژن حیدری در آن بازی اشاره کرد و گفت: متاسفانه از همان هفته اول داور حقش را به استقلال باخت و داور پنالتی خاصی را برای آبی ها اعلام نکرد و شاید اگر این اتفاق می افتاد، بازی تغییر می کرد.تغییرات و استقلال هم گل دوم را می زد.” می رسید اشتباه آرمان رمضانی کاملا مشهود بود و من تعجب می کنم که چطور داور این صحنه را ندیده است. فکر می کنم با این تصمیم همه شک دارند که چرا دوباره قضاوت ها علیه استقلال است. .

دیدگاهتان را بنویسید