وقتی کایدی علم را زیر سوال برد; زانویش انسان نیست!

تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته مقابل مس رفسنجان به تساوی بدون گل دست یافت و مهدی کایدی ستاره جوان این تیم نسبت به دیدارهای گذشته خوش فرم به نظر می رسید.

قیدی که در جریان بازی چالش های زیادی با رامتین سلیمان زاده و دیگر یگان های دفاعی محمد ربیعی داشت، امیدوار بود با استفاده از تکنیک خودش در زمین مدافعان بلند قامت مس را غافلگیر کند و در چند صحنه موفق به این کار شد اما در نهایت بخت به نتیجه رسید. با او و هم تیمی هایش در گلزنی خوب نبودند.

اما نکته عجیب مهدی کایدی در یکی از اقدامات کوچک او در مرکز زمین و پس از چالش توپ با رامتین سلیمان زاده فاش شد. جایی که تصاویر ثبت شده توسط لنز دوربین سه عکاس ورزشی، حقیقتی عجیب از پاهای مهدی کایدی را آشکار می کند.

مهدی که پیش از این به دلیل شکل بند پاها سوژه جالبی برای عکاسان بود، توسط امیرحسین خیرکا در شرایطی به تصویر کشیده شد که مچ پایش با ساق پا، زانو و جلوی ران به شکلی عجیب و غریب زاویه 90 درجه ایجاد می کند. حادثه ای که برای هر بازیکنی اتفاق می افتد به معنای پارگی رباط صلیبی و آسیب دیدگی حداقل به مدت شش ماه است، اما این بازیکن پس از این اتفاق بدون مشکل از جای خود بلند شد و به بازی ادامه داد.

وقتی کایدی علم را زیر سوال برد;  زانویش انسان نیست!

مهدی کایدی پس از فریب دادن رامتین سلیمان زاده به نظر می رسد که به سمت هدف مس رفسنجان حرکت کند که رامتین قصد دارد او را متوقف کند.

1786672

احتمالاً پس از چندین بار دیدن این عکس، باز هم باید چند ثانیه روی آن فوکوس کنید تا از واقعی بودن این عکس مطمئن شوید. قسمت مچ پای مهدی کایدی تا پایین پای چپ در اتفاقی عجیب برای همه و البته عادی برای کایدی، با ساق پا، عضله دوسر، زانو و چهارسر ران او زاویه راست درست کرد!

عکس هایی که شاید همه کسانی که بازی دیروز را ندیده اند بلافاصله مهدی کایدی را به لیست بازیکنان بالقوه فوتبال ایران با رباط پارگی اضافه کنند اما با دیدن عکس بعدی متوجه می شوند که فیزیولوژی پاهای مهدی کایدی هر ارتوپدی را سرگیجه می کند. .پيگيري كردن!

1786673

اما در نهایت کایدی با اشتباه رامتین سلیمان زاده به زمین زده می شود و بلافاصله بعد از آن از جایش بلند می شود که اشتباه کند تا علم را آنطور مسخره کند!

دیدگاهتان را بنویسید