ساپینتو شخصیت استقلال را زیر سوال می برد!

حسن روشن درباره حاشیه های ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در دیدار مقابل گل گهر گفت: قبلا در مورد عملکرد این مربی صحبت کرده ام. جالب اینکه در بازی روز شنبه یک پنالتی را به استقلال واگذار کردند. اگر پنالتی بر ما گرفته می شد، معلوم نبود ساپینتو چه حرکاتی روی زمین بازی می کرد! شرط میبندم ساپینتو مریض است وگرنه وقتی تیمی در وضعیت خوبی قرار دارد دلیلی برای انجام چنین حرکاتی از سوی سرمربی وجود ندارد!

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال افزود: ساپینتو مدتی پیش گفته بود که پیشکسوتان استقلال نباید در مورد او صحبت کنند، اما اتفاقا این مربی باید بداند چه کسی در مورد او صحبت می کند. اینجا ایران است و استقلال باشگاه بزرگی محسوب می شود. معتقدم سرمربی نباید فوتبال را با سیرک اشتباه بگیرد. هدف ما باید فرهنگ سازی باشد نه اینکه هواداران فوتبال را از دست بدهند.

وی در پایان تصریح کرد: دیدید برانکو چند سال سرمربی تیم ملی و باشگاه پرسپولیس بود و همیشه چقدر به نیمکت نشینان اعتبار می دهید. ساپینتو نمی فهمد کجا تمرین می کند و نباید تیم بزرگی مثل استقلال را با چنین اتفاقاتی کنار گذاشت. آقای آجورلو ظاهراً یک بار به این مربی تذکر داده است اما به نظرم فایده ای ندارد و دوباره این حرکات را تکرار خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید