زلزله در کهنوج در منطقه غیرمسکونی رخ داد/ این زمین لرزه خسارت و مصدومیتی نداشت.


زمان: 08:20
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812318

زمین لرزه ای به بزرگی 4.6 ریشتر صبح امروز کهنوج استان کرمان را لرزاند و مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با توجه به شرایط حاکم بر منطقه گفت: خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; زمین لرزه ای به بزرگی 4.6 ریشتر ساعت 6 و 36 دقیقه صبح امروز شهرستان کهنوج در استان کرمان را لرزاند. بر اساس گزارش لرزه نگاری منتشر شده از کشور، این زمین لرزه در طول 57.69، عرض 28.13 و عمق 15 کیلومتری زمین رخ داده است.

مجید ساعدی در گفتگو با راه آرمان; وی گفت: با توجه به اینکه کانون زمین لرزه در منطقه غیر مسکونی بوده، خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشده است.

زمین لرزه کهنوج در یک منطقه غیر مسکونی رخ داد

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان ادامه داد: البته بررسی های لازم در منازل، روستاها و استان های هلال احمر انجام شده و خوشبختانه در گزارش های ارائه شده تلفات جانی و خسارتی وجود ندارد.

وی گفت: تاکنون هیچ پس لرزه ای در منطقه رخ نداده است. اما همیشه آمادگی نسبی در نیروهای ما برای کمک وجود دارد، وی گفت: مردم باید تجهیز مجدد را برای ساخت منازل خود در نظر بگیرند. زیرا اصول مهندسی عمران در این شرایط متجلی می شود.

حضور تیم ارزیاب در منطقه زلزله

رضا فلا در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص زمین لرزه رخ داده در شهرستان کهنوژ گفت: این زمین لرزه در حین اقدام 15 کیلومتری زمین در این منطقه رخ داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: اوایل صبح پس از وقوع زلزله؛ این منازل به منطقه هلال کهنوج ارسال شده و تیم ارزیاب زلزله مشکل و تلفات جانی نداشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید