زمین لرزه ای به بزرگی 4.6 ریشتر رودر را لرزاند / یک نفر در این زمین لرزه مجروح شد

زمان: 08:19
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775036

حسن زاده گفت: یک مرد 32 ساله به دلیل ترس از زلزله و فرار دچار جراحات جزئی شده است که توسط تیم امداد به صورت سرپایی درمان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد حسن زاده ، مدیرعامل مدیریت بحران هرمزگان در گفت و گو با هرمز اظهار داشت: زمین لرزه های چهارم و ششم در عمق 18 کیلومتری زمین در ساعت 19:41:27 دقیقه شب گذشته در بخش رویدار بندر حمیر رخ داد که بلافاصله توسط مدیریت پیگیری شد. به بحران داشتیم. تیم های کمک و خدمات به منطقه اعزام شدند.

مدیریت بحران مدیرعامل هرمزگان افزود: در ارزیابی مفصلی که تاکنون انجام شده است ، یک مرد 32 ساله به دلیل ترس از زلزله و فرار دچار جراحات جزئی شد که به صورت سرپایی توسط تیم امداد و نجات درمان شد. “

حسن زاده ادامه داد: در اثر این زمین لرزه کوهی سقوط کرد که هیچ خسارتی به واحدهای مسکونی و درختان نخل وارد نکرد و همچنین به مردم توصیه شد شب را در خارج از خانه سپری کنند که احتمالاً پس لرزه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به مدت زمان وقوع این زمین لرزه در منطقه رویدار ، شهرهای بندر حمیر و بندرعباس نیز لرزیدند و نقطه ای که خداوند کمک کرد در عمق 18 کیلومتری رخ داد و هیچ گونه خسارتی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان خاطرنشان کرد: همه اعضای ستاد بحران شهرستان بندر حمیر و مرکز استان هرمزگان در آمادگی کامل هستند و تیم های ارزیابی در منطقه باقی مانده و نمایندگی نیز در هوشیار

وی گفت: دو دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام شده و عناصر فنی برق و آب برای حوادث احتمالی آماده است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید