خوشحالی هافبک پیکان از تساوی استقلال/ جوانان پیکانی باید قدردان میتبی حسینی باشند.


ساعت: 13:17
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896024

هافبک تیم پیکان درباره تساوی پیکان مقابل استقلال گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و بر اساس استراتژی تعیین شده از سوی کادر فنی توانستیم برنامه های خود را در زمین به بهترین شکل اجرا کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا ثابتی هافبک پیکان درباره تساوی پیکان مقابل استقلال گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و بر اساس استراتژی تعیین شده از سوی کادر فنی توانستیم برنامه های خود را در زمین به بهترین شکل ممکن اجرا کنیم. با وجود اینکه استقلال توپ را در اختیار داشت اما موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و اگر خوش شانس بودیم می توانستیم برنده شویم.

وی انتقادات استقلالی ها از سبک بازی و دفاع پیکان را مورد تاکید قرار داد: تیم ما تیم جوان و ارزانی است. نمی توانید از ما انتظار داشته باشید که مقابل تیمی مثل استقلال که مدافع عنوان قهرمانی است و میلیاردها تومان هزینه کرده است، بازی تهاجمی انجام دهیم. از سوی دیگر بازی در ورزشگاه آزادی در حضور ده ها هزار هوادار کار را دشوارتر می کند.

ما در مقابل استقلال سبک دفاعی زیبایی را به نمایش گذاشتیم

هافبک پیکان گفت: بازی منطقی انجام دادیم و فکر می کنم توانستیم با فوتبال یک امتیاز از استقلال بگیریم. با وجود اینکه دفاع بازی کردیم، دفاع مطلق بازی نکردیم و فکر می کنم سبک دفاعی زیبایی از خود نشان دادیم. همانطور که گفتم موقعیت های زیادی هم ایجاد کردیم که متاسفانه به دلیل بدشانسی به گل نرسیدیم.

طبیت ایمانی درباره شوتی که در دقایق پایانی به سمت دروازه استقلال زد و با واکنش سیدحسین حسینی مواجه شد، گفت: بدشانسی من هم هست. در دو سه بازی اخیر پیکان مقابل استقلال، در هر بازی حداقل یک شوت زیبا داشتم که یا به تیرک دروازه برخورد کرد یا سیدحسین حسینی با واکنشی زیبا مهار کرد. خیلی دوست داشتم آن ضربه به گل تبدیل شود اما متاسفانه نشد. خدایا در دیدارهای بعدی شوت هایم را به دروازه برسان.

وی در خصوص اعتراضات به داوری این دیدار خاطرنشان کرد: معتبی حسینی از ما خواسته است که در مورد داوری اظهار نظر نکنیم و این رویه را ادامه خواهیم داد. فقط می خواهم بگویم فنادی فر یکی از داوران درجه یک فوتبال ماست و به نظرم قضاوت خوبی کردند.

هافبک پیکانس درباره عملکرد تیمش در این فصل توضیح داد: همه می دانند تیم ما چقدر جوان است. فکر می کنم ما جوان ترین تیم آسیا هستیم و این برای همه ما افتخار است. جوانان پیکان باید قدردان آقا مطبی (حسینی) باشند که اینقدر برایشان ارزش قائل هستند. با این تیم جوان که البته باتجربه تر از سال گذشته است حرف های زیادی برای گفتن داریم و امیدوارم روزهای بهتری داشته باشیم تا با نتایج خوب اعتماد کادر فنی و مدیریت باشگاه را جبران کنیم.

بازی سختی مقابل گل گهر داریم

سیرجان طبیعت ایمانی درباره بازی گل گهر افزود: اتفاقات بازی استقلال را فراموش کرده ایم و به بازی بعدی فکر می کنیم و تا اینجای کار خوب عمل کرده ایم و سعی می کنیم در بازی بعدی خانگی خود موفق باشیم. بازی سختی با گل گهر داریم چون آقای قلعه نویی تیمی در سطح قهرمانی تشکیل داده است. با این حال سعی می کنیم بهترین نمایش را به نمایش بگذاریم و با دست پر زمین را ترک کنیم

وی با اشاره به برنامه مقابل گل گهر گفت: قطعا بازی سختی مقابل تیم خوب و با استعداد گل گهر داریم. دغدغه ما برای این بازی این است که یک روز کمتر از حریف استراحت کنیم و واقعا از برنامه ریزی سازمان لیگ متعجب هستم. بازی ما و استقلال یک روز بعد چطور می شود اما برای هفته ششم همه بازی ها همزمان است و پیکان و استقلال باید یک روز کمتر استراحت کنند. کجا دیده اید که یک تیم به فاصله سه روز بازی کند؟ این یک نگرانی بزرگ برای ما است و امیدوارم دیگر تکرار نشود.

دیدگاهتان را بنویسید