اعتراف عجیب کیم کارداشیان! عکس روز جدید

کیم کارداشیان، ستاره آمریکایی دنیای سرگرمی، می گوید تا زمانی که ظاهرش خوب باشد، برایش مهم نیست که لباس هایش ناراحت کننده باشند.
اعتراف عجیب کیم کارداشیان!  عکس
با توجه به سابقه طولانی پوشیدن لباس های عجیب و غریب، از لباس های خیلی معمولی تا لباس هایی که حرکات بدن را به شدت محدود می کنند، جای تعجب نیست که بدانید کیم کارداشیان هر کاری می کند تا متفاوت و مرتبط به نظر برسد.

ستاره 41 ساله سریال «ردپای کارداشیان» چهارشنبه در برنامه الن دی جنرس حاضر شد و با پوشیدن لباس های آستین دار مشکی لاتکس و پشتی با کفش های پاشنه بلند مشکی مدعی شد که برای گذراندن یک شب فوق العاده همه چیز را «به معنای واقعی کلمه» می پوشد. «اصلا برایم مهم نیست که لباس راحت نیست. اگر خیلی زیاد باشد مهم نیست. اگر مجبور باشم لباسی بپوشم که نتوانم با آن به دستشویی بروم و مجبور باشم پوشک بپوشم، برایم مهم نیست و خواهم کرد.»

کیم کارداشیان، هنرپیشه، مدل و تاجر معروف که ابتدا به عنوان دستیار پاریس هیلتون شناخته شد، اعتراف کرد که برای شرکت در آزمون وکالت کالیفرنیا چند پوشک مخصوص بزرگسالان خریده است: “من مطمئن نبودم که این روند چگونه بود. در یک امتحان چگونه بود. فکر کردم باید هشت ساعت بنشینم. آزمون وکالت کارداشیان به دلیل اپیدمی تاج به صورت آنلاین برگزار شد و یکی از قوانین سختگیرانه او ترک نکردن صندلی به هر دلیلی بود. البته پس از سه بار رد شدن در این آزمون، در نهایت در آزمون چهارم و آخر نیز موفق شد.

در میان لباس‌های عجیب و شدید کیم می‌توان به لباس یونیفرم و تمام مشکی Metugala 2021 اشاره کرد که دمی بلند داشت که از دو طرف روی زمین کشیده شده بود و صورتش را با ماسک پوشانده بود.

یکی دیگر از آن لباس‌های ناگوار، پیراهن قهوه‌ای بسیار تنگی بود که او در Metugala 2019 پوشید. لباسی که او را از نشستن تمام شب باز داشت: “من هرگز در زندگی ام چنین دردی را احساس نکرده بودم.” از این مجموعه می توان به پیراهن آبی پشت بالنسیاگا که در Vanity Fair 2022 پوشیده بود اشاره کرد.

کیم کارداشیان که از آخرین همسرش، کانیه وست، خواننده رپ آمریکایی، چهار فرزند دارد، در عکسی که برای ووگ گرفته بود، به الن گفت که طراح جلد نورث، دختر هشت ساله‌اش است: «نورث در حال چرخش بود و من می‌توانم». باور نکنیم که می‌خواهیم این لباس‌ها را بپوشیم.» آنها بسیار خسته کننده هستند. من برای همه لباس انتخاب می کنم».

این مدل ثروتمند که در سال 2015 توسط مجله تایم به عنوان یکی از 100 چهره تاثیرگذار جهان معرفی شد، بارها به دلیل سبک لباس پوشیدن و رفتارش مورد انتقاد افراد مختلف قرار گرفته است، اما همچنان به انتخاب های جسورانه خود در دنیای مد ادامه می دهد. .

دیدگاهتان را بنویسید