مشکلات کیم کارداشیان با متجاوزش/عکس

مشکلات کیم کارداشیان با متجاوزش/عکس

در قسمت روز دوشنبه پادکست IRL آنجی مارتینز، کارداشیان گفت که بزرگ کردن یک کودک با وست، که از نظر قانونی نام خود را به Ye تغییر داده است، “واقعا سخت است.”

کارداشیان گفت: “من بهترین پدر دنیا، بهترین خاطرات و بهترین تجربیات را داشتم و تنها چیزی که برای بچه هایم می خواهم این است که تا زمانی که ممکن است همان چیزها را داشته باشند.”

وی در ادامه افزود: من اینها را برای آنها می خواستم. اگر نمی دانند چه می گویند یا در دنیا چه می گذرد، چرا باید این انرژی را برایشان بیاورم؟ این واقعاً یکی از مشکلات بزرگ شدن است و آنها آماده مقابله با آن نیستند.»

کارداشیان گفت که در حال «آماده شدن» برای روزی است که بچه‌هایش از او در مورد وضعیت حاشیه‌ای پدرشان می‌پرسند.

او به مجری برنامه آنجی مارتینز گفت: «یک روز بچه‌هایم از من برای نشستن اینجا تشکر می‌کنند و حتی اگر می‌توانستم به پدرشان حمله کنم، این کار را نکردم. همه مزخرفات.”

“آنها از من تشکر خواهند کرد و من هر آنچه را که بخواهند در خلوت بدانند به آنها خواهم گفت. دیگر برای من مناسب نیست که وارد عمل شوم و چیزی بگویم.»

اوضاع وخیم است
با این حال، ستاره Keeping Up With The Kardashians اعتراف کرد که همه چیز در مورد مو بود.

کارداشیان گفت: قطعا [یه] من آن را از فرزندانم برای فرزندانم محافظت کرده و خواهم کرد.

“در خانه من، فرزندانم از آنچه در دنیای بیرون می گذرد چیزی نمی دانند… من در موقعیت سختی قرار دارم.”

“می دانم که خیلی نزدیکم که این اتفاق نیفتد.” اما او همچنان به آنجا می رود، تا زمانی که بتوانم او را تا آخر دنیا نگه خواهم داشت.”

ماه گذشته طلاق کارداشیان و یه قطعی شد.

این زوج سابق در سال 2012 با یکدیگر رابطه برقرار کردند و اولین فرزندشان در سال 2013 به دنیا آمد.

در اواخر همان سال، وست با استفاده از یک صفحه نمایش غول پیکر در استادیوم بیسبال خالی San Francisco Giants از کارداشیان خواستگاری کرد و آنها در 24 مه 2014 در مراسمی در قلعه دوران رنسانس در فلورانس ایتالیا ازدواج کردند.

از زمانی که کارداشیان در فوریه 2021 درخواست طلاق داد، وست پست‌های زیادی در رسانه‌های اجتماعی درباره این ستاره رئالیتی به اشتراک گذاشته است، از جمله یکی در مورد رابطه با کارداشیان و ادعای اینکه کارداشیان دسترسی او به فرزندانش را محدود کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید