اعتراف گئورگی گلسیانی درباره باخت پرسپولیس

اعتراف گئورگی گلسیانی درباره باخت پرسپولیس

گئورگی گلسیانی ستاره گرجستانی پرسپولیس تنها بازیکنی از این تیم است که در تمام بازی های این فصل تیمش به میدان رفته و جزو خوب های پرسپولیس بوده، بگذار دستشان را بفشارند و برد برایشان سخت شود. یک قهرمانی با این حال گلچیانی معتقد است هنوز هیچ چیز تمام نشده و می توانند در این فصل قهرمان شوند. آخرین صحبت های مدافع گرجستانی پرسپولیس را در زیر می خوانید.

بیایید با بازی مقابل هواداران شروع کنیم. هیچ کس فکر نمی کرد به این تیم ببازی.

واقعا شکست تلخی بود و انتظار این نتیجه را نداشتیم. فکر می کنم در آن بازی باختیم و از موقعیت هایی که داشتیم استفاده نکردیم. من خودم فرصت گلزنی داشتم اما توپ تبدیل به گل نشد. حریف از تنها موقعیت خود در دقایق پایانی بازی به گل رسید و متاسفانه نتوانستیم در زمین خودمان پیروز شویم. شرمنده هوادارانمان بودیم که به ورزشگاه آمدند. امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

پرسپولیس در چند بازی اخیر عملکرد خوبی نداشته و همین امر باعث از دست دادن صدر جدول شده است. در این مورد چه خواهید گفت؟

بله، این یک واقعیت است که نتایج خوبی نگرفتیم و صدر جدول را از دست دادیم. اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است و ما می توانیم آن را جبران کنیم. ما تیم خوبی هستیم و می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. در فوتبال این مشکلات به وجود می آید و ممکن است یک تیم نتواند در برخی بازی ها عملکرد خوبی داشته باشد. با این حال مصمم هستیم در مسابقات بعدی پیشرفت کنیم و رتبه اول را دوباره به دست آوریم. هنوز بازی های زیادی به پایان فصل باقی مانده است و هیچ تیمی نمی تواند بگوید که عنوان قهرمانی آنها از اینجا به بعد مطمئن است. ما بلدیم خوب بجنگیم و با کمک خود می توانیم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رقم بزنیم.

فکر می کنی پرسپولیس با این شرایط می تواند قهرمان شود؟

ما فقط 3 امتیاز از بالای جدول عقب هستیم و در فوتبال گرفتن 3 امتیاز کار سختی نیست. نمی توان گفت قهرمان می شویم اما مطمئن باشید با قدرت به بازی ها برمی گردیم و تا هفته آخر برای قهرمانی می جنگیم.

قبل از به ثمر رسیدن گل هوادار، بسیاری از بازیکنان و مربیان شما معتقد بودند که باید روی عمری خطا انجام می شد و داور در آن صحنه اشتباه کرد. نظر شما در این مورد چیست؟

به نظر من خطا روی عمری پاک بود و داور اشتباه بزرگی انجام داد. اعتراض حق تیم ما بود چون داور در نتیجه بازی تاثیر داشت. بازی با هواداران برای ما تمام شده است و باید به آینده نگاه کنیم و به بازی های آینده فکر کنیم. با این حال فکر می کنم واقعیت مجازی برای فوتبال ایران بسیار ضروری است. در بیشتر بازی ها شاهد اشتباهات داوری هستیم و تیم ما مقدار زیادی از آن را از دست داد.

یحیی گل محمدی هم به شدت از داوری گلایه کرد.

خب او حق دارد عصبانی شود و اعتراض کند. در چند بازی اخیر تیم ما آسیب دید و امتیازات زیادی را به دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم. امیدوارم این وضعیت اصلاح شود و حق تیمی ضایع نشود.

بازی با سپاهان در جام حذفی را چطور می بینی؟

مسابقه سختی خواهد بود. سپاهان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. با این حال ما فقط به برد و صعود به مرحله بعد فکر می کنیم. تمام تلاش خود را می کنیم تا در اصفهان نتیجه خوبی بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید