اعزام بیش از 4000 نمازگزار قزوینی به مناسبت رحلت امام خمینی (ره)


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842798

ابوالفضل طاهرهانی گفت: بیش از چهار هزار نفر از استان قزوین در مراسم رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سخنرانی مهم مقام معظم رهبری حضور خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالفضل طاهرخانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی گفت: جشن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به دلیل مصادف شدن ماه مبارک رمضان با آن ایام به سه سال و به دلیل شیوع بیماری عروق کرونر قلب و ممنوعیت تجمع در کشور به دو سال محدود شد.

وی افزود: امسال با توجه به کنترل بیماری عروق کرونر شرایط برای حضور زائران فراهم شده و سی و سومین سالگرد رحلت امام راحل با حضور عاشقان آن حضرت برگزار می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه استان قزوین گفت: بیش از 4 هزار نفر از استان قزوین در مراسم بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سخنرانی مهم مقام معظم رهبری حضور خواهند داشت.

طاهرهانی گفت: در راستای برگزاری این مراسم جلسات متعددی در سطح استانی و کشوری برگزار شد و در این راستا قرارگاه شهید فهمیده تشکیل و مسیرها مشخص است.

جانشین فرماندهی سپاه استان قزوین گفت: همه برنامه ریزی ها این است که زائران با شرایط مناسب از معبد امام خمینی (ره) زیارت کنند و مسیرها به گونه ای باشد که ترافیک کمتری ایجاد کند.

وی موضوع اعزام زائران را بر عهده سپاه استان دانست و گفت: در استان قزوین هماهنگی های لازم با مدیران اجرایی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شده است که با توجه به شرایط موجود و لزوم رعایت شرایط بهداشتی کاملا مجهز برای حفظ سلامت نمازگزاران بدون هیچ مشکلی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید