مراسم شعری «در سوگ خورشید» به مناسبت رحلت امام (ره) در بهمئی برگزار شد + تصاویر


ساعت: 17:51
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843396

به مناسبت سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) مراسم عزاداری شاعرانه در شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ به مناسبت سالروز رحلت امام راحل، محفل شعری «در سوگ خورشید» در تالار رهبری امام راحل برگزار شد. شهر بهمئی.

فرماندار بهمئی در این مراسم گفت: به گفته آیت الله جوادی آملی نزدیک ترین فرد به معصومین امام خمینی (ره) است و باید برای این عبارت بسیار فکر کرد.

وی بیان کرد: در اسلام 5 دوره و تأثیرات زمانی وجود دارد که هر یک از آنها شخصیت بزرگ، رهبر، رهبر و صاحب این مکتب بوده است که اولین آنها حضرت محمد مصطفی و رسالت ایشان بوده و سپس در غدیر عاشورا بیمه شده و احیا شده است. در انقلاب اسلامی ایران

علی محمدی گفت: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی حکومت اسلامی تشکیل دادند و اسلام، جامعه و فرهنگ اسلامی را احیا کردند و این یکی از دلایل مهم تقرب امام راحل به معصوم است.

وی گفت: همه ما معتقد به قرب امام خمینی (ره) به معصوم هستیم و این به معنای شعاری بودن آن نیست، بلکه این موضوع در قدرت اندیشه و عقل بیان می شود و قطعا همیشه همینطور خواهد بود و احساس نمی کند که در طول زمان تغییر می کند.”

یکی از مقامات عالی رتبه دولت در شهرستان بهمئی گفت: شرایط ولی فقیه بسیار سخت تر از زمان امام خمینی (ره) بود، زیرا امام خمینی (ره) فردی شبیه به خود ولی فقیه داشتند، اما امروز چنین کمکی ندارند. . فکر و جان ما تا ظهور امام زمان (عج) قدردان و پشتیبان مقام معظم رهبری باشد.

وی تاکید کرد: منتظر واقعی امام زمان است که با جان و دل از ولی مطلق زمان حمایت کند و کلام او را مطلق بداند و دستوراتش را اطاعت کند.

در این دیدار شاعران برجسته شهرستان بهمئی با اشعار معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) ارادت قلبی خود را ابراز کردند و در رثای ایشان شعری سروده اند.
خبرنگار: سوتود
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید