اعلام ترکیب تیم ملی دو و میدانی برای حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا

ساعت: 16:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923220

ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمان برای حضور در رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با ارسال پیامی از سوی کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی، اسامی ورزشکاران تیم ملی دو و میدانی کشورمان که در مسابقات داخل سالن مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهند داشت مشخص و برای حضور در اردوی تدارکاتی دعوت شدند.

بر این اساس پس از برگزاری مسابقات قهرمانی داخل سالن باشگاهی کشور که قدرت انتخاب تیم ملی را نیز داشت و همچنین پس از تشکیل کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی و بررسی تمامی نتایج این مسابقات، نفراتی مانند: جلیل ناصری، عرشیا مصدقی، حمیدرضا کیا، حمیده اسماعیل نژاد، فرزانه فصیحی، فاطمه امبی زاده و ریحانه مبینی برای حضور در مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیا (نورسلطان 2023) به عضویت تیم ملی کشورمان درآمدند.

لازم به ذکر است با توجه به مصدومیت مسعود کامران در مرحله نهایی رقابت های 60 متر بامانع، عضویت وی در تیم ملی منوط به نظر کمیسیون پزشکی فدراسیون دوومیدانی خواهد بود.

لازم به ذکر است اردوی آماده سازی تیم ملی دو و میدانی کشورمان برای حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا (نور سلطان 2023) از روز شنبه (1401/11/1401) به مدت سه هفته در ورزشگاه آفتاب الخبال (کمپ دو و میدانی ملی پوشان) برگزار می شود. تیم ها) برگزار می شود.

رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از 20 تا 23 ماه جاری به میزبانی شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید