اعلام رای کمیته وضعیت بازیکنان

ساعت: 21:09
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798351

آخرین آرای کمیته وضعیت بازیکنان صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

با توجه به شکایت مهدی رسول پناه از باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر مطالبه 24 میلیارد ریالی همراه با غرامت دیرکرد، کمیته وضعیت بازیکنان در خصوص بخشی از طلب بیست و دو میلیارد و یکصد و شصت میلیونی شاکی ریال او به باشگاه پول قرض داده بود، حکم عدم شنود صادر کرده بود. باشگاه پرسپولیس به پرداخت ششصد و بیست میلیون ریال بابت اصل دعوی و پرداخت هزینه دادرسی محکوم شد.

در پی شکایت محمد بائوج رضایی باشگاه سایپا، سایپا به پرداخت این مبلغ و هزینه های دو میلیارد و پانصد میلیون ریالی محکوم شد.

با توجه به شکایت فرشاد سالاروند از باشگاه مس رفسنجان به مبلغ هفتصد و هشتاد میلیون ریال، باشگاه مس به پرداخت ششصد و بیست و یک میلیون و یکصد و هشتاد و هشت هزار ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

عباس محمدیان از باشگاه مهندسی تبریز به دلیل مطالبه پول شکایت کرد اما کمیته وضعیت بازیکنان این شکایت را رد کرد.

شکایت مهرداد طهماسبی از باشگاه شمس آذر قزوین (بادران سابق، تهران) به درخواست یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال، این باشگاه به پرداخت مبلغ خواسته و هزینه دادرسی محکوم شد.

در دعوای حمید جوکار از باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز به دلیل گرفتن هشتصد و هفتاد میلیون ریال، این باشگاه به پرداخت چهارصد و پنجاه و سه میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

محسن آقایی از باشگاه خیبر خرم آباد شکایت کرد که این باشگاه به پرداخت کل مبلغ یکصد و پنجاه و سه میلیون و هشتصد هزار ریال و هزینه دادرسی محکوم شده است.

هادی ریش اصفهانی با شکایت از باشگاه شهرداری ماهشهر خواستار مبلغی بالغ بر چهارصد و بیست میلیون ریال است که طبق تصمیم کمیسیون وضعیت بازیکنان باید این مبلغ توسط باشگاه پرداخت شود.

باشگاه ملوان بوشهر از سبحان فالح و باشگاه پارس جنوبی به دلیل فسخ غیرموجه یک طرفه شکایت کرد و کمیسیون با رد شکایت شاکی و رد دعوا موافقت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید