اعلام رسمی رکوردهای ملی وزنه برداری بانوان و آقایان


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912138

فدراسیون وزنه برداری برای اولین بار پس از تغییر وزن در سال 2018 رکوردهای ملی وزنه برداری زنان و مردان ایران را رسما اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به پیشنهاد کمیته برنامه، برنامه، ارزیابی و آمار فدراسیون وزنه برداری و تایید سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه برداری، برای اولین بار پس از تغییر وزنه برداری در سال 1397، رکوردهای ملی ایران ثبت شد. در وزنه برداری رسما اعلام شد.

لازم به توضیح است که این رکوردها با توجه به رکوردهای استاندارد کشوری در حرکات انفرادی، دونفره و ترکیبی در سه رده سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان و در دو گروه بانوان و آقایان برقرار است.

بنابراین در اوزانی که رکورد استاندارد بالاتر از حدود قبلی است، ورزشکاران ایرانی برای ثبت رکورد ملی باید حداقل یک کیلوگرم بیشتر از رکوردهای استاندارد ملی وزن داشته باشند تا به عنوان رکورددار در آن وزن ثبت شوند. .

با در نظر گرفتن رکورد استاندارد ملی، مطابق با فدراسیون جهانی و به منظور یکسان سازی حد پایین رکوردها، به منظور حفظ انصاف در وزنه برداری در دهگانه برای همه وزنه برداران در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در هر دو زن. و مردان

ملاک اصلی رسیدن به حدنصاب استاندارد ملی در رده سنی بزرگسالان، امتیاز سینکلر و میانگین امتیازات قهرمانان آسیا در سه سال اخیر است.

دیدگاهتان را بنویسید