افت قیمت عظیم دنا ایران خودرو + نمودار قیمت

افت قیمت عظیم دنا ایران خودرو + نمودار قیمت

قیمت فعلی و جدید خودروهای دانا را در 4 آذر بررسی خواهیم کرد.

قیمت خودرو دانا سفر در بازار آزاد امروز کاهش یافت. بر اساس آخرین لیست قیمت محصولات ایران خودرو، قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس با افت 3 میلیونی در یک روز به 795 میلیون تومان رسیده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بررسی کاهش قیمت خودرو حاکی از افت 126 میلیون تومانی این مدل نسبت به خرداد ماه است. همچنین قیمت دنا پلاس صفر مدل 5 سرعته توربو از 1400 امروز با کاهش 2 میلیونی به 683 میلیون تومان رسید. قیمت دنا صفر معمولی در سال 1401 نیز 3 میلیون کاهش داشته و حدود 592 میلیون تومان خرید و فروش می شود. همچنین قیمت دنا توربو صفر در بازار خودروهای 6 سرعته با کاهش 2 میلیونی به 738 میلیون تومان رسید.

تخفیف انبوه دنا ایران خودرو / این مدل 126 میلیون تخفیف خورده است

تخفیف انبوه دنا ایران خودرو / این مدل 126 میلیون تخفیف خورده است

بر اساس قیمت محصولات ایران خودرو، قیمت کارخانه دنا پلاس جوانان توربو اتوماتیک حدود 669 میلیون تومان مصوب شده است. همچنین قیمت کارخانه دنا پلاس برای مدل اتوماتیک توربو 544 میلیون است.

دنا یکی از محصولات شرکت ایران خودرو است که برای جایگزینی خودروهای سمند و سمند سورن طراحی و تولید شد اما پس از عرضه این خودرو این اتفاق نیفتاد و دنا به عنوان یک محصول مستقل در کنار این خودروها تولید شد. این خودرو قرار بود در سال 1391 وارد بازار داخلی و جهانی شود اما در نهایت در سال 1393 پس از بحث ها و بحث های فراوان در مورد قیمت گذاری و با تاخیر بسیار وارد بازار شد. خودروی دانا با موتور بنزینی EF7 عرضه می شود.