افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا نگران کننده است


ساعت: 14:53
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811453

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

اکرمی بیان کرد: متأسفانه در هفته گذشته شاهد افزایش دو برابری مرگ و میر بوده ایم که جای نگرانی دارد و این موضوع باید توجه همگان را به موضوع واکسیناسیون و تکمیل سه دوز معطوف کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; بهروز اکرمی معاون سیاسی، اجتماعی و سیاسی استانداری مرکزی امروز در جلسه ستاد تاج و تخت استان مرکزی گفت: جلسات ارزیابی آینده باید بر اساس این دو مولفه باشد.

اکرمی بیان کرد: متأسفانه در هفته گذشته شاهد افزایش دو برابری مرگ و میر بوده ایم که جای نگرانی دارد و این موضوع باید توجه همگان را به موضوع واکسیناسیون و تکمیل سه دوز معطوف کند.

وی ادامه داد: در شهرستان های شازند و دلیجان شاهد افزایش آماری بوده ایم که نیروگاه های شهری باید در این زمینه تصمیمات لازم را اتخاذ کنند و با توجه به اینکه جامعه جهانی همچنان توصیه های بهداشتی و واکسیناسیون را توصیه می کند، انتظار داریم همه اقدامات لازم را انجام دهند. موضوع به طور جدی


کاهش 10 درصدی مبتلایان به بیماری عروق کرونر در هفته چهارم بهمن ماه نسبت به هفته اول اسفند

علی علیمحمدی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هفته چهارم بهمن ماه امسال در استان مرکزی 4 هزار و 45 نفر بود اما در هفته اول اسفند به 3 هزار و 57 نفر رسید. حدود 24٪ “E.

علیمحمدی گفت: تعداد بیماران بستری در هفته چهارم بهمن ماه 397 نفر گزارش شده است اما در هفته اول اسفند با کاهش 10 درصدی به 358 مورد رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد بیماران سرپایی در هفته چهارم بهمن ماه 3648 مورد بود که این آمار در هفته اول اسفند با 26 درصد کاهش به 2699 مورد رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در هفته چهارم بهمن ماه امسال 32 مورد فوت در استان مرکزی و در هفته اول اسفند 45 مورد فوت بر اثر ابتلا به ویروس کرونا 41 درصد افزایش داشته است. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید