افشای مذاکره با استقلال، مدیر برنامه بازیکن معروف را اعصاب خورد کرد

افشای مذاکره با استقلال، مدیر برنامه بازیکن معروف را اعصاب خورد کرد

در حالی که شایعه شده بود باشگاه استقلال یکی از مشتریان اصلی «ژان کارلوس» بازیکن برزیلی نائوچیکو است، اما دیروز برخی رسانه ها به نقل از یک منبع آگاه از باشگاه استقلال این مذاکرات را تکذیب کردند. این در حالی است که کارلوس در آخرین بازی برای نائوچیکو در مصاحبه ای با هواداران این تیم خداحافظی کرد و حتی نتوانست اشک هایش را از غم جدایی پنهان کند.

یکی از رسانه های برزیلی در گفتگو با مدیر برنامه های کارلوس جزئیات جدیدی از روند مذاکرات استقلال با این بازیکن برزیلی را فاش کرد.

سایت «جی. گلوبو گزارش خود را اینگونه آغاز کرد: مدیرعامل باشگاه ایرانی علاقه به ژان کارلوس را تکذیب کرد اما ایجنت این بازیکن مذاکرات را تایید کرد. معامله در این مرحله شامل سه طرف است: باشگاه نائوچیکو، مدیر برنامه بازیکن شماره 10 و یک نماینده فیفا که نماینده باشگاه ایرانی در مذاکرات است.

در ادامه گزارش این رسانه برزیلی آمده است: پس از بازی شنبه گذشته نائوچیکو مقابل نووریزونتینو، ژان کارلوس با لحن خداحافظی مصاحبه ای انجام داد. این موضوع به دلیل علاقه باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن این بازیکن است. باشگاه نائوچیکو این بار حاضر به مذاکره است، اما ممکن است سناریو تغییر کند.

سعید آجورلو، سرمربی تیم استقلال در تماسی با رسانه های ایرانی اقدام این باشگاه برای جذب بازیکن شماره 10 نائوچیکو (ژان کارلوس) را تکذیب کرد، زیرا جذب هر بازیکن خارجی پس از تایید ریکاردو ساپینتو (سرمربی استیگلال) انجام می شود.

سعید آیورلو برادرزاده مصطفی آیورلو، مدیرعامل استقلال است و اوایل امسال در مذاکرات با نائوچیکو برای به خدمت گرفتن ژان کارلوس حضور داشت. زمانی که باشگاه پرنامبوکو پیشنهاد 600 هزار دلاری برای فروش کارلوس را رد کرد. همان پیشنهادی که الان مطرح می شود.

این بار مذاکراتی بین باشگاه، دیویدسون اندروز، مدیر برنامه های ژان کارلوس و رضا فیض بخش، نماینده فیفا که نماینده باشگاه ایرانی در این مذاکرات است، در جریان است. این اطلاعات توسط وب سایت گلوبو و منابع مرتبط با باشگاه نایویچکو و همچنین مدیر برنامه خود کارلوس تایید شده است.

در بخشی از آن گزارش، دیویدسون اندروز، مدیر برنامه کارلوس گفت: «مذاکرات با واسطه ای به نام رضا (رضا فیض بخش) در جریان است که همان عاملی بود که دفعه قبل با او صحبت کردیم. ایمیل ها قبلا با نائوچیکو رد و بدل شده است. بدیهی است که استقلال در حال حاضر هرگونه علاقه به این بازیکن را به مطبوعات تکذیب می کند.

عصبانیت مدیر برنامه های بازیکن معروف برای افشای مذاکرات با استقلال

دیویدسون اندروز گفت که استقلال قبلاً برای جذب ژان کارلوس تلاش کرده بود و نائوچیکو هرگز این خبر را منتشر نکرد.

مدیر برنامه های این بازیکن برزیلی که از اطلاعات منتشر شده در مطبوعات ایران به ستوه آمده است، نسبت به نتیجه مثبت این مذاکرات خوش بین است: «خیلی از مطالبی که در مطبوعات منتشر می شود، کار را مختل می کند. یک هفته است که هر روز 12 ساعت مذاکره می کنیم. در واقع احتمال (انتقال یان کارلوس به استقلال) وجود دارد و این یک خبر واقعی است.»

این رسانه همچنین به کمپین هواداران استقلال برای جذب ژان کارلوس و پیام های متعدد درباره او در اینستاگرام اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید