اقدامات بانک رفاه کارگران در راستای برقراری عدالت آموزشی

اقدامات بانک رفاه کارگران در راستای برقراری عدالت آموزشی

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، رفاه کارگران به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری کشور، علاوه بر ایفای تعهدات ذاتی خود در حوزه خدمات مالی و اعتباری، به طور جدی به تعهدات اجتماعی می پردازد. و موسسات خیریه در زمینه های مختلف از جمله ساخت و ساز و تجهیزات مدارس در سراسر کشور به ویژه در مناطق فقیرنشین و فقیرنشین موجود است. در زیر به برخی از اقدامات اجرایی بانک رفاه در این زمینه می پردازیم.
ساخت مدرسه دخترانه در روستای مرزی سنجرانی شهرستان هیرمند
از جمله اقدامات بهزیستی کارگران برای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی می توان به احداث مدرسه 6 کلاسه شهدای بهزیستی در روستای مرزی سنجرانی هیرمند در سیستان و بلوچستان اشاره کرد. استان. این مدرسه در زمینی به مساحت 1200 مترمربع با 15 میلیارد ریال وام و زیربنای 403 متر مربع احداث شده که گنجایش 190 دانش آموز این روستا را دارد.
احداث دبستان و سالن ورزشی در استان آذربایجان غربی
مشارکت مالی در ساخت دبستان نهم دبستان دخترانه حضرت فاطمه الزهرا(س) در شهرستان چالدران استان آذربایجان غربی از دیگر اقدامات بانک رفاه کارگری برای ایفای نقش سازنده در حوزه اجتماعی است. تعهدات و اقدامات عام المنفعه این مدرسه با 1260 متر مربع مساحت آموزشی (9 کلاسه) و 34 میلیارد ریال وام ساخته و به بهره برداری رسید.
همچنین با مشارکت مالی بانک رفاه کارگران کلنگ، سالن ورزشی چند منظوره در روستای قپچاق احداث شد و سه مدرسه ابتدایی 6 کلاسه در روستاهای هسله گبی، حسن آباد و بشیر خانکندی شهرستان میاندوآب کلنگ زنی شد. این سالن ورزشی و دبستان ها پس از ساخت به ارائه خدمات ورزشی و آموزشی تحت عنوان «بانک رفاه شهدای کارگر» خواهند پرداخت.
ساخت مدارس و سالن های ورزشی در مناطق فقیرنشین استان کرمان
بانک رفاه کارگران در ادامه اقدامات خود برای حمایت از برقراری عدالت آموزشی، ساخت دو مدرسه و یک سالن ورزشی در مناطق فقیرنشین استان کرمان را بر عهده گرفت. این دو مدرسه در روستاهای ساعدی و سعادت آباد و یک سالن ورزشی چند منظوره در روستای سرآسیاب استان کرمان در حال ساخت است.
توزیع پوشاک بین دانش آموزان نیازمند
بانک کارگران رفاههمچنین به منظور کمک به نیازمندان در کمپینی دلچسب برای توزیع لباس گرم بین دانش آموزان مدرسه دکتر جوادی روستای چسمه زیارت از توابع شهرستان زاهدان. پیش از این بانک رفاه کارگران به دانش آموزان این مدرسه تبلت هایی اهدا کرد تا در شرایط خاص به دلیل بیماری عروق کرونر قلب به فعالیت های آموزشی خود ادامه دهند.
اخرین حرف
در حال حاضر بانک رفاه کارگران 12 مدرسه در حال ساخت در سراسر کشور دارد. این در حالی است که این بانک در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود 21 مدرسه را در نقاط مختلف کشور تکمیل و یا ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده است. مدیران این بانک امیدوارند با اجرای این طرح ها گام مثبتی در زمینه توسعه آموزش و پرورش و ارتقای عدالت آموزشی در مناطق فقیرنشین بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید