اقدام جنجالی ساپینتو علیه استقلالی محبوب

اقدام جنجالی ساپینتو علیه استقلالی محبوب

پس از حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال، گزینه های متعددی برای دستیار این مربی در بین پیشکسوتان این باشگاه مطرح شد اما این فرصت در نهایت به خسرو حیدری رسید که پیش از این به عنوان رئیس استعدادیابی آکادمی استقلال فعالیت می کرد.

کاپیتان سابق استقلال در نهایت به تمرین این تیم رفت و به عنوان مربی ایران در کادر فنی مشغول به کار شد. چند روز پیش غیبت یک روزه حیدری در تمرینات باعث شد شایعاتی مبنی بر ناراحتی و جدایی او از نیمکت استقلال به گوش برسد. باشگاه استقلال اما این شایعات را تکذیب کرد و عکس هایی از بازگشت حیدری به تمرینات منتشر کرد.

حالا پس از گذشت چند روز از این اتفاق، باز هم اخباری مبنی بر نارضایتی خسرو حیدری از جایگاهش در کادر فنی به گوش می رسد. در همین رابطه گفته می شود که ساپینتو با سرمربی آبی پوشان مشورت نکرده و خود او از مصطفی آجورلو خواسته تا در بخش دیگری در استقلال فعالیت کند.

با این حال حیدری همچنان به عنوان مربی در تیم استقلال حضور دارد اما عدم شرکت وی در برخی تمرینات دوباره شایعه جدایی او از نیمکت را برانگیخته است.

در این شرایط همه منتظر اعلام موضع رسمی باشگاه استقلال در خصوص خسرو حیدری هستند. پیشکسوت ارزشمند آبی ها با چه عنوانی به فعالیت خود در این باشگاه ادامه خواهد داد، سوالی است که شاید در روزهای آینده بیشتر بدانیم.

دیدگاهتان را بنویسید