الهام حمیدی بدون آریش خیلی زیباتر است + عکس

الهام حمیدی بدون آریش خیلی زیباتر است + عکس

الهام حمیدی متولد 8 آذر 1356 در تهران است. الهام حمیدی برای اولین بار با سریال طنز ازدواج جلوی دوربین رفت. الهام حمیدی در حال حاضر متاهل است. الهام حمیدی دو فرزند دارد. در ادامه بیوگرافی الهام حمیدی را می خوانیم.

الهام حمیدی بازیگر خوش چهره که به تازگی دومین فرزند خود را به دنیا آورده است عکسی بدون آرایش از خود با زیبایی عجیبی منتشر کرد.

الهام حمیدی درباره دو بارداری اخیرش گفت: وقتی مادر شدم می خواستم مادر شوم!

الهام حمیدی مهمان ویژه «بسته پیشنهادی» برای روز مادر شد. او درباره مادر شدن و شرایط جدیدی که در آن سپری می‌کند، گفت: اکنون برگ جدیدی از زندگی من برگشته و در سه سال اخیر زندگی‌ام به کلی تغییر کرده است.

با به دنیا آمدن دو فرزند متوالی پسر یک ساله و هفت ماهه و دختر سه ماهه واقعاً روزهای عجیب و شیرینی را تجربه می کنم. این واقعاً تجربه ای است که امیدوارم روزی همه زنان آن را تجربه کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به بازیگری بازمی گردد یا خیر، گفت: انشاالله از هم اکنون کارم را شروع می کنم. در این مدت سعی کردم در این مدت کمی بیشتر در کنار فرزندانم باشم.

برای من این موضوع در اولویت است. زیرا کودکی نوزاد بسیار شیرین و بسیار حساس و مهم است. من می توانستم در آن مدت کار کنم، دوست داشتم با آنها باشم. این لحظه ها را واقعا نمی توان با هیچ چیز جایگزین کرد. او سختی های خود را دارد اما دورانی است که شیرینی و تجربیات جالبش وصف ناپذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید