لباس مجلل الهام حمیدی در این کاخ زیبا/عکس

لباس مجلل الهام حمیدی در این کاخ زیبا/عکس
الهام حمیدی بازیگر سرشناس ایرانی در 17 آذر 1395 در تهران به دنیا آمد. مقطع تحصیلی: الهام حمیدی فارغ التحصیل لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن است. او برای دومین بار ازدواج کرده و خبر ازدواجش را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

الهام حمیدی به غیر از بازیگری برای خانه لباس می پوشید و در کنار بازیگری به این کار مشغول بود.

طلاق الهام حمیدی
الهام حمیدی بازیگر مشهور پیش از شروع بازیگری و معروف شدن برای اولین بار در سال 1355 در سن 20 سالگی ازدواج کرد اما این ازدواج دیری نپایید و خیلی زود به طلاق ختم شد.

ازدواج دوم الهام حمیدی و همسرش
ازدواج دوم الهام حمیدی بعد از نزدیک به بیست سال تجرد در ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ خبر ازدواج مجدد خود را در اینستاگرامش منتشر کرد. او هیچ اطلاعاتی از همسرش نداد، الهام حمیدی در خبر ازدواجش این متن را منتشر کرد:

بیوگرافی الهام حمیدی و همسرش + زندگی شخصی الهام حمیدی

آه، در قلب من، آرزو و آرزو، همه شما!

معجزه در سر من، منبع نوشابه، همه!

اگر چه به هوا نگاه می کنم، امروز همه شما و فردا همه شما هستید

خانواده الهام حمیدی
پدر الهام حمیدی در جوانی بازیگر تئاتر و عموی پدرش نیز گوینده رادیو بود و این استعداد هنری به نوعی در خانواده الهام حمیدی به ارث رسیده بود، این انگیزه ای شد که الهام حمیدی در هفت سالگی بازیگری را تجربه کند.

شروع بازیگری
در همان آباندا در هفت سالگی اولین جایزه بازیگری ام را در منطقه گرفتم و از اول دبستان چندین کلاس بازیگری را تجربه کردم تا اینکه رفت و دو بار با کلاس بازیگری برگشت، در سال 1379 وقتی بیست و سه ساله بود. ، از همین کلاس های بازیگری با سریال طنز معجزه ازدواج توسط علیرضا حمسه کارگردان معرفی شد و برای اولین بار مقابل دوربین قرار گرفت.