امنیت، مأموریت مربوط به مکتب اباعبدالله الحسین (ع)


زمان: 08:47
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813256

سپاه پاسداران وابسته به مکتب اباعبدالله الحسین(ع) است و سپاه با روحیه و تفکر انقلابی و جهادی خود موفق می شود در عرصه های مختلف بدرخشد. سپاه پاسداران امروز نماد مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از محرومان انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اروم نیوز، امروز سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است، روزی به نام پاسدار به ابتکار تاریخی بنیانگذار کبیر. انقلاب اسلامی

در واقع نامگذاری روز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان روز پاسدار نشان از ارزش، جایگاه و قداست سپاه و نشان دهنده پیوند سپاه با مکتب اباعبدالله الحسین است. حسین (ع).

در بیش از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح در تمامی صحنه های انقلاب و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و انتشار پیام ها ایفای نقش کرده است. و اندیشه های انقلاب اسلام محمدی. ) کوشا بودند.

سپاه پاسداران همچنین در زمینه محرومیت زدایی، ساخت و ساز و دستگیری نیازمندان و خدمات رسانی به مردم آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه مانند زلزله و سیل در نقاط مختلف کشور، مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و تقویت تفکر انقلاب اسلامی مشارکت دارد. در بعد منطقه ای بازیکنان بین المللی لحظه ای سنگرها را خالی نگذاشته اند.

سپاه یک نهاد مردمی است و سپاه با روحیه و تفکر انقلابی و جهادی خود توانسته در عرصه های مختلف بدرخشد و امروز این روحیه و تفکر جهادی سپاه و پاسداران باید در همه عرصه ها حاکم باشد.


سپاه پاسداران از مکتب اباعبدالله الحسین (ع) درس می گیرد.

نماینده ولی فقیه آذربایجان غربی در این خصوص با بیان اینکه پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: .

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ادامه می دهد: از آنجایی که امام حسین (ع) اسلام را با خون خود حفظ کرد، سپاه پاسداران نیز خون خود را برای حفظ نظام و انقلاب فدا کرد.

وی معنویت، جذبه به اهل بیت(ع) و تواضع را از ویژگی های سپاه پاسداران دانست و گفت: پاسدار انقلاب اسلامی نه تنها در عرصه داخلی، بلکه در همه عرصه های بیرونی باید حضور داشته باشد.


قهرمانان سپاه پاسداران شاخ آمریکا را شکست

امام جمعه میاندوآب همچنین با بیان اینکه سپاه پاسداران شبانه روز برای حفظ امنیت و دفاع از انقلاب تلاش کرد، گفت: این امنیت و آرامش پایدار است و این امنیت بی نظیر و مثال زدنی است.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با بیان اینکه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخ آمریکا را شکستند، گفت: آنها تسلیم استکبار جهانی شده اند.

وی سپاه را نیرویی انقلابی و مقتدر توصیف کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی انقلابی است که به برکت روحیه انقلابی و جهادی خود با نیروهای وفادار، فداکار، زحمتکش و حاکمیتی، آزاردهنده ترین کشورها را پایه گذاری کرده است. “


سپاه پاسداران همیشه برای تامین امنیت و خدمت به مردم در صحنه است

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما گوبا با اشاره به نقش آفرینی سپاه و سپاه در عرصه های مختلف گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان پیروزی انقلاب تاکنون نقش های بسیاری در کشور داشته است. در زمان های سخت

مهدی عیسی زاده با بیان اینکه امام راحل (ره) فرمودند اگر سپاه نبود دولت نبود، افزود: سپاه یک نیروی ایمانی، عقیدتی و مکتبی است و حفظ حریم فیزیکی و دینی وظیفه اصلی این است. زور.

وی گفت: بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران با حمایت از محرومان، نقشه ها و توطئه های جنایتکاران و دشمنان انقلاب اسلامی در خارج از کشور را خنثی کرده است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه نقش خوبی در ساخت و ساز داشته و پروژه های بزرگ سدسازی و نفت و گاز مانند پالایشگاه پارس جنوبی را به اتمام رسانده است.

وی با بیان اینکه امروز به برکت تفکر انقلابی و جهادی مدرن ترین پهپادها در اختیار نیروها و سپاه ماست، افزود: به این نتیجه رسیده ایم که پهپادهای سپاه عمق مواضع و اهداف دشمن را رصد می کنند.

عیسی زاده گفت: دشمنان داعش برای مقابله با انقلاب اسلامی شکل گرفتند، اما این گروهک تروریستی که از مدرن ترین تجهیزات برخوردار بود به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در سطل زباله تاریخ پیوست.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران چشم دشمنان انقلاب اسلامی است، افزود: سپاه مایه امید مستضعفان جهان و امید مسلمانان اعم از شیعه و سنی و پشتیبان قوی و مطمئن برای مردم.”


عیسی زاده بیان کرد: سپاه، سپاه و بسیجیان اولین نیرویی هستند که در حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله در مقابل مردم ایستاده و برای آبادانی شهرها و روستاهای حادثه دیده چه در حین و چه پس از حادثه تلاش می کنند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید