انتصاب نایب رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری


ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907543

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در احکام جداگانه ای نایب رئیس فدراسیون کشوری ورزش های دانشگاهی را منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر ابراهیم علی دوست را به عنوان نایب رئیس اول و عضو هیئت مدیره و دکتر زهرا سلمان را به عنوان نایب رئیس و عضو هیئت مدیره فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی منصوب کرد.

بنابراین گزارش در حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آمده است:

به استناد بند 3 ماده 7 اساسنامه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و صورتجلسه مجمع عمومی مورخ 29/04/1301 فدراسیون و بر اساس ماده 8 اساسنامه به موجب این تصمیم از در تاریخ تشکیل مجمع عمومی، به سمت عضو هیئت مدیره و نایب رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران اسلامی منصوب می شوید.

امیدوارم بتوانید فعالیت های ورزشی را در مراکز آموزش عالی در چارچوب سیاست های دولت مردمی و با هماهنگی رئیس فدراسیون و وظایف مندرج در ماده 9 اساسنامه هماهنگ و یکپارچه کنید. توفیق روزافزون جناب عالی را در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرزوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

همچنین وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر مهرداد عنبریان را به عنوان بازرس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی منصوب کرد.

بنابراین گزارش در حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و به استناد ماده 13 فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به موجب این حکم به سمت بازرس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امیدوارم بتوانید فعالیت های ورزشی مراکز آموزش عالی را در چارچوب سیاست های دولت مردمی و تعهدات مندرج در ماده 13 اساسنامه هماهنگ و یکپارچه کنید. توفیق روزافزون جناب عالی را در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرزوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید