انتقام محمد کبادلو کوسه ساخت بی بی سی!

این روزنامه نوشت: برخی رسانه های اصلاح طلب مدت هاست که از مرز حمایت از معترضان عبور کرده و وارد عرصه حمایت از فتنه گران شده اند تا جایی که حتی از تبدیل شدن به تریبون قاتلان نیروی انتظامی نیز تردیدی ندارند.

روز سه شنبه خبر تایید حکم قصاص محمد کبادلو شورشی که با خودرو چند نیروی فرج را زیر گرفت و باعث شهادت یکی از آنها (استوار فرید کرم پور) و مجروح شدن پنج نفر دیگر شد، اعلام شد.

انتقام محمد کبادلو کوسه ساخت بی بی سی!

محمد کبادلو صراحتا اعتراف کرد که با خودرو به سمت کلانتری شهر پرند رفته و پلیس را زیر گرفته است. اظهارات شاهدان و بررسی عکس ها و فیلم های صحنه تصادف به وضوح این موضوع را تایید می کند. کبادلو پس از ارتکاب جنایت اقدام به فرار کرد که به دلیل قرار دادن موتورسیکلت گروه امداد و نجات در زیر خودرو قادر به انجام این کار نبود و در محل جنایت و پس از توقف خودرو در حالی که موتور سیکلت از افسران پلیس زیر آن گیر کرده بود، دستگیر شد

او با دو حکم یکی اعدام به دلیل جنگ و فساد در دنیا و دیگری قصاص به قتل یک افسر پلیس است و اکنون پرونده اعدام همچنان مفتوح است و باید منتظر نتیجه دادگاه مجدد باشیم اما قصاص او تایید می شود.

روزنامه همامیهن در خصوص تایید حکم قصاص کبادالو خطاب به غلامحسین کرباسچی، مدیر مسئول، نوشت: دیروز خبری مبنی بر احکام بازداشت شدگان اعتراضات اخیر منتشر شد. این احکام شامل افرادی می شد که قبلاً به اعدام محکوم شده بودند. جمله اول مربوط به مردی به نام محمد کبادلو است. وی متهم است که در اعتراضات نیمه دوم سال 1401 فرید کرم پور از کارکنان ناجا را با خودرو زیر گرفته است.

روزنامه هم میهن به سبک بی بی سی، منو تو و اینترنشنال کبادلو را یکی از بازداشت شدگان اعتراضات خواند نه قاتل و یاغی. وی همچنین از به کار بردن کلمه شهید برای پلیس مقتول خودداری کرد. علاوه بر این، هموطن تریبون به بیان مواضع وکلای قاتلی مانند کبادلو می پردازد و از انتشار خبر قربانی 21 ساله پلیس که در حین رانندگی با خودروی خود بر اثر سقوط روی زمین توسط کابادلو زیر گرفته شده، خودداری می کند.

شبکه شرق همچنین با وکیل کبادلو صحبت کرد، مواضع او را نوشت و درباره استوار فرید کرم پور چیزی ننوشت و حتی از به کار بردن کلمه شهید برای او خودداری کرد تا رسانه او تریبون یک طرفه قاتلان و یاغیان باشد.

زمستان گذشته، شرق با وکیل کابادالو مصاحبه کرد و تیتر کرد: «رضایت شاکی خصوصی. تنها گام باقی مانده برای حذف کامل محمد کبادلو این است که برای همه مردم روشن شود که دغدغه این رسانه نجات قاتل است. در ابتدای این مقاله آمده است: «محمد کبادلو، 22 ساله، یکی از جوانان بازداشتی اعتراضات اخیر در ایران است. به گزارش خبرگزاری میزان، وی متهم به “قتل یک پلیس و زیر گرفتن نیروهای ویژه” است و همزمان دو پرونده برای وی تشکیل شده است که یکی به اتهام محاربه در شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب به ریاست قاضی سلواتی و … دیگری به اتهام “قتل عمد”. در دادگاه کیفری یک.

چرا شبکه شرق سن و نام قاتل را نوشت اما از مقتول اطلاعی نداشت؟ چرا که باید بدانیم قاتل جوان 22 ساله است و دلمان برایش می سوزد اما نمی دانیم اصطبل کرمپور که با خودروی کبادلو زیر گرفته شد، جوانی 21 ساله و البته کوچکتر از کبادلو است. و این دلیلی برای همدردی با اوست به پلیس ندهید!

نکته جالب دیگر این است که او می نویسد “به گزارش خبرگزاری میزان” متهم به قتل است، در حالی که کبادلو و پدر و مادرش اتفاق نظر دارند که وی عاملان یگان ویژه و شهادت یک 21 نفر را انجام داده است. مرد جوان ساله .. در تحقیقات مقدماتی و بازجویی کبادلو به بازپرس گفت که با برنامه ریزی قبلی این کار را انجام داده و اگر همین الان 10 مامور دیگر بیایند آنها را زیر پا می گذارد! در بازسازی صحنه گفت: اگر دوباره برگردم دوباره این کار را می کنم!

مصاحبه های شرق توسط بی بی سی و اینترنشنال گرفته شده و توسط آنها بازنشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید