انصراف از کمپ جهانی وزنه برداری به دلیل درد شانه و کمر/ فکر می کردم دردم موقتی است


ساعت: 16:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907949

روند درمان را زیر نظر پزشک شروع خواهم کرد

رکورددار دسته فوق سنگین نوجوانان جهان گفت: به دلیل درد کتف و کمر از اردوی جهانی وزنه برداری انصراف دادم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا یوسفی رکورددار نونهالان و تیم ملی در کمپ جهانی وزنه برداری تیم ملی وزنه برداری که با اراده خود و با مشورت سرمربی و مسئولان فدراسیون از حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی انصراف داده است. اعزامی به مسابقات جهانی در این خصوص گفت: درد پشت و کتف اجازه پیشرفت و بالا بردن رکورد را از من گرفت و در تمرینات خیلی اذیتم کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتم این موضوع را با سرمربی تیم ملی و سپس با سرپرست و نایب رئیس فدراسیون در میان بگذارم تا با هماهنگی آنها از حضور در اردوی جهانی وزنه برداری انصراف دهم.

رکورددار دسته فوق سنگین جهان در رده سنی جوانان ادامه داد: در روز ثبت رکورد و قبل از شروع اردوی جهانی، بستگانی که در صحنه حضور داشتند مشاهده کردند که از ناحیه کتف و کتف درد زیادی دارم. پشت زیر وزن اما درد را تحمل کردم چون فکر می کردم موقتی است و با تمرین بیشتر خوب می شود و از بین می رود. اما با شروع تمرینات کمپ پرفشار، نه تنها وضعیتم بهتر نشد، بلکه دیدم این درد جلوی پیشرفت و بهبود رکوردم را گرفت.»

یوسفی در پایان تاکید کرد: بعد از اینکه دیدم وضعیت جسمانی ام رو به بهبود نیست تصمیم گرفتم ابتدا با سعیدعلی حسینی سرمربی تیم ملی موضوع را در میان بگذارم و سپس درخواست خود را مبنی بر انصراف از جام جهانی ارائه کنم. ” اردوی کتبی به سرپرست و نایب رئیس فدراسیون تا آنها نیز دلیل انصراف من از اردوی جهانی باشند. اکنون به خانه برگشته ام و پس از استراحت مطمئناً مراحل درمان را زیر نظر پزشک آغاز خواهم کرد تا به امید خدا با سرحال و آماده برای مسابقات مهم پس از جام جهانی کلمبیا به اردو برگردم. البته در این مدت تمریناتم را هم با هماهنگی کادر فنی در کنار روند بهبودی برنامه ریزی می کنم تا بدنم از فرم ایده آل خارج نشود.»

دیدگاهتان را بنویسید