فکر نمی کردم در وزنه برداری بانوان مدال بگیرم/برای کسب سهمیه المپیک بمیرم.


ساعت: 19:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890908

اولین مدال آور تاریخ وزنه برداری بانوان پس از کسب مدال طلای تاریخی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به شدت معتقد است که این افتخارات و دستاوردها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در مجموع کسب 27 مدال توسط تیم ملی وزنه برداری بدون یک تیم مدیریتی قوی و پشتیبان امکان پذیر نبود.

سیده الهام حسینی دختر تاریخ ساز وزنه برداری ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و دسته 81 کیلوگرم بانوان در خصوص نحوه و نوع اعزام خود و اینکه ظاهراً قبلاً مصدوم شده بود در این مسابقات شرکت می کند، می گوید: : “واقعا یک تیم کامل از هواداران. و پشت سرمان توانستیم در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی افتخار آفرینی کنیم. امیدوارم مدال‌آوری‌های دختران وزنه‌بردار ایران ادامه داشته باشد، زیرا می‌دانم که تک تک بچه‌های تیم ملی و دختران وزنه‌بردار کشورم شایسته ایستادن بر سکوهای قهرمانی در تورنمنت‌های معتبر مختلف هستند. می دانید من یک ماه و نیم قبل از اینکه مرا به مسابقات بفرستند، از ناحیه زانو آسیب دیدم. این آسیب دیدگی و روند بهبودی و تمریناتم به گونه ای بود که هرگز فکر نمی کردم بتوانم به بازی های همبستگی برسم. اگر به مدال فکر کنم چه؟ اما اینجا جای تلاش دکتر انوشیروانی رئیس فدراسیون و آقای مگی دبیر فدراسیون هست که بعد از تغییراتی که در سیستم حکومتی ایجاد شد علاوه بر تدارک یک اردوی عالی در قزوین هر کاری انجام دادیم تا با بهترین شرایط به بازی های همبستگی اعزام شویم، تشکر ویژه ای دارم. همچنین باید از خانم بابایی مربی تیم ملی بانوان تشکر کنم که در این مدت برای ما زحمت زیادی کشیدند. در واقع تلاش یک تیم کامل در پشت صحنه و حمایت ما بود که باعث شد من ابتدا به این مسابقات برسم و سپس در این رویداد معتبر بین المللی به یک مدال تاریخی تبدیل شوم. خدا را شکر می کنم و امیدوارم این روند به همین منوال ادامه یابد.»

مدال هایم را مدیون توصیه های فنی استاد باقری هستم

اولین دارنده مدال طلای تاریخ وزنه برداری بانوان ایران، چگونه مشاوره فنی کوروش باقری و اضافه شدن او به عنوان مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی باعث شد تا برای اولین بار در قونیه سکوی قهرمانی را تجربه کند. وی تاکید می کند: حضور آقای کوروش باقری به عنوان مشاور فنی تیم ملی بانوان از سمت ما و استفاده از تجربیات ارزنده و ارزشمند این فرد بزرگ و صاحب نام در عرصه مربیگری جهان به جرات می توانم بگویم. این یکی از بهترین اتفاقاتی است که بعد از تغییر سیستم رخ داد، ما به جنبه های مدیریتی و فنی فدراسیون وزنه برداری رسیدیم. قطعا اگر پروفسور کوروش باقری و ترفندها و راهکارهایی که به ما نشان داد نبود، با مصدومیتی که داشتم نمی توانستم به آن مسابقات برسم و ثانیا در تمرین و مسابقه هم نمی رسیدم. توانستم به درجه ای از آمادگی و تمرکز برسم که برای اولین بار در مسابقات شرکت کنم و در تاریخ سکوی قهرمانی را درک کنم و در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی صاحب سه مدال ارزشمند شوم. از این بابت خدا را شکر می کنم و از ریاست فدراسیون تشکر می کنم که این فرصت طلایی را به ما دادند. امیدوارم با مدال های کسب شده توانسته باشم اعتماد کادر فنی و تیم مدیریتی فدراسیون را نیز جبران کنم.»

نکته: فاصله زمانی بازی های آسیایی بحرین تا جام جهانی کلمبیا که مسابقات انتخابی المپیک نیز می باشد بسیار کوتاه و نزدیک به یکدیگر است. این حادثه برای من واقعاً سخت و سخت است زیرا مصدومیتم هنوز به طور کامل بهبود نیافته است. اما هر چه کادر فنی در مورد من تصمیم بگیرد، از نظر و دستور آنها اطاعت می کنم. تلاشم کسب بهترین نتیجه و کسب سهمیه المپیک است و قطعا جانم را برای آن می دهم.

دیدگاهتان را بنویسید