انصراف این وزنه بردار از اردوی تیم ملی به دلیل مصدومیت


ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909543

این وزنه بردار به دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی کنار رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه یوسفی قهرمان سنگین وزن بانوان کشور به دلیل آسیب دیدگی استخوان ترقوه راست و احتمال نرسیدن به آمادگی جسمانی مطلوب از اردوی بانوان انصراف داد.

یوسفی امروز به کادر فنی تیم ملی بانوان اعلام کرد که به دلیل آسیب دیدگی و احساس ناراحتی در استخوان ترقوه راست و علیرغم شدت بالای تمرینات، از شرایط لازم برای رسیدن به آمادگی کامل فاصله دارد و از دور مسابقات کناره گیری خواهد کرد. اردوگاه

کوروش باقری، مدیر تیم ملی فدراسیون وزنه برداری نیز با تایید این خبر گفت: این تصمیم خانم یوسفی است و از نظر ما منعی برای ادامه حضور ایشان در اردو وجود ندارد. یوسفی شاید تا پایان اردو در کنار تیم بماند اما شاید خودش احساس می کند با وجود فشار زیاد تمرینات آماده نیست.

به گفته وی، کادر فنی تاکنون هیچ فردی را از لیست خود خط نزده و انتخاب منتخبین به آماده سازی و ارتقای رکورد تیم ملی بستگی دارد. تیم ملی وزنه برداری بانوان از هفته اول آبان ماه اردوی تدارکاتی حضور در مسابقات جهانی را به میزبانی کلمبیا آغاز کرد. این مسابقات اولین مرحله کسب امتیاز برای کسب سهمیه المپیک پاریس در سال 2024 است.

دیدگاهتان را بنویسید