انفجار در جزیره جرسی انگلیس 3 کشته بر جای گذاشت


ساعت: 05:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917042

پس از انفجار شامگاه شنبه در یک ساختمان مسکونی در جزیره جرسی انگلیس، واقع در سواحل شمالی فرانسه، 3 نفر کشته و بیش از 10 نفر مفقود شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کریستینا مور، رئیس وزیر جزیره جرسی گفت: در پی انفجار و آتش سوزی در یک آپارتمان در جزیره جرسی دست کم 3 نفر کشته و بیش از 10 نفر مفقود شده اند.

رابین اسمیت، فرمانده پلیس جزیره جرسی در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: در پی این حادثه، یک ساختمان مسکونی سه طبقه واقع در نزدیکی بندر در سنت هلیر، پایتخت جزیره، به طور کامل فرو ریخت.

رئیس پلیس جزیره جرسی افزود: متاسفانه در این حادثه 3 نفر جان خود را از دست دادند و همچنان در حال جستجوی آوار برای یافتن بازماندگان احتمالی این انفجار هستیم.

وی اذعان داشت: ساکنان این آپارتمان عصر روز جمعه با آتش نشانی تماس گرفتند و از بوی گاز در ساختمان خبر دادند و آن نیروها نیز به محل حادثه اعزام شدند.

اسمیت در مورد اینکه چرا با وجود اعزام اکیپ های آتش نشانی و بررسی بوی گاز منتشر شده در این آپارتمان، از وقوع این حادثه جلوگیری نشد، توضیحی نداد، اما اظهار داشت: علت انفجار نیاز به بررسی دارد.

وی گفت: 20 تا 30 نفر از ساختمان خارج و برای استفاده از کانکس به شهرداری این منطقه منتقل شدند و دو مصدوم نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

جزیره جرسی از توابع انگلستان است و بیش از 100000 نفر جمعیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید