اولین استقلال منزوی; ستاره غمگین ساپینتو در راه پرسپولیس؟

اولین استقلال منزوی;  ستاره غمگین ساپینتو در راه پرسپولیس؟

شاید هیچکس یادش نبود که ابوالفضل جلالی یکی از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی باشد. با این حال جلالی آنقدر خوب کار می کرد که کیروس او را با خود به جام جهانی برد و به او فرصت بازی در بازی با آمریکا را داد. فرصت کم بود اما ابوالفضل در همین مدت کوتاه توانایی های خود را نشان داد و باعث شد خیلی ها از او تعریف کنند. بعد از بازگشت او از قطر همه فکر می کردند که شرایط برای جلالی بهتر می شود اما ساپینتو اعتقادی به این بازیکن نداشت و او را در بیشتر مسابقات نیمکت نشین یا بنشیند.

جلالی قبل از بازی با تراکتورسازی 7 ماه و 6 روز از ترکیب اصلی استقلال دور بود اما سرمربی پرتغالی آبی ها در آخرین بازی فصل تصمیم گرفت برای جام حذفی به جعفر سلمانی استراحت دهد و ابوالفضل را قرار دهد. در ترکیب اصلی جلالی با اینکه مدت زیادی بازی نکرد اما ظاهری عالی داشت و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود. جلالی در این دیدار هم در دفاع و هم در حمله مثمر ثمر بود و با ضربه ای زیبا موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

جلالی پس از گلزنی به سمت هواداران استقلال و البته پدرش که برای دیدن بازی او به ورزشگاه آمده بودند رفت و اشک ریخت. به محض رفتن ابوالفضل به سمت پدرش، هواداران استقلال متوجه حضور او در میان جمعیت شدند و البته به پدر ابوالفضل هم خیانت کردند. علاوه بر این، بازیکنان استقلال بارها از او خواستند که اجازه ندهد پسرش از استقلال برود و جلالی را وادار کند سال آینده برای استقلال بازی کند. همچنین استقلالی ها از پدر مدافع تیمشان خواستند پسرش به پرسپولیس برود و این بازیکن آینده دار از تیم رقیب جدا نشود.

در هفته های گذشته و پس از حذف های پی در پی استقلال گفته می شد که این بازیکن اولین نفری است که از این تیم جدا می شود و حتی شایعه شده بود که او به پرسپولیس خواهد رفت و در دیدار مقابل نساجی در جام حذفی تبدیل خواهد شد. کلید تصمیم استقلال است یا ساپینتو همچنان سلمانی را به این بازیکن ترجیح می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید