اولین واکنش تاج به انتقاد از صحبت های گالنویی و طارمی

روز جدید :

خبر: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به عصبانیت سرمربی تیم ملی واکنش نشان داد.

اولین واکنش تاج به انتقاد از صحبت های گالنویی و طارمی

مهدی تاج در حاشیه بازدید از ورزشگاه تهتی گفت: رفعتی گزارش داد و ما به ورزشگاه تهتی امید زیادی داشتیم. نه وظیفه ماست و نه اداره ورزش و جوانان استان تهران، وظیفه باشگاه هایی است که ما را طبق قوانین فیفا وارد ورزشگاه می کنند، اگر تایید نکردیم یا تایید می کنیم یا نه. ، آنها باید در ورزشگاه دیگری بروند.

وی افزود: محدودیت های کشور را هم می دانیم. اینکه بعضی ها حرف می زنند نشان می دهد که نمی دانند کجا هستند. ما باید به آماده سازی این ورزشگاه ها کمک کنیم و در اختیار باشگاه ها قرار دهیم. الان باشگاهی نداریم که بتواند ورزشگاه خودش را بسازد. برای همین الان دولت به این نتیجه رسیده که برود کار خودش را بکند.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: این ورزشگاه (تهتی) باید از ابتدای فصل آماده شود. به هیچ وجه. ورزشگاه آزادی احتمالا تا هفته سوم آماده نخواهد بود. این بازی ها باید اینجا (ورزشگاه تاهتی) انجام شود. طبق آنچه در گزارش بود و الان دیدم تمام صندلی ها شماره گذاری شده است.

تاج توضیح داد: بدون هواداران باشگاه و خیلی چیزهای دیگر، مسابقات نمی تواند برگزار شود. اطمینان حاصل کنید که ورودی مادگی و تمام قسمت های آن جدا هستند. آنها به راحتی می توانند بیایند و بروند. مردم می‌توانند در صندلی‌های خود راحت باشند و بلیت‌فروشی با کد ملی خواهد بود تا بدانیم چه کسی در هر صندلی نیست و باشگاه برای مدتی درآمد ثابتی دارد. صندلی را به مدت 6 یا 7 ماه به کسی بفروشید. این در دنیا پذیرفته شده است و باید انجامش دهیم. از اداره ورزش و جوانان استان تهران بابت افزودن این ظرفیت به تهران تشکر می کنم.

زمانی که ورزشگاه آزادی آماده می شد، گفت: ممکن است به هفته اول یا دوم (آخر شهریور) برسد، اما این بدان معنا نیست که همه بازی ها را آنجا انجام می دهیم. مسابقات تیم ملی در این ورزشگاه برگزار می شود، اما برای مسابقاتی که تماشاگران کم، مثلا حدود 20 هزار تماشاگر دارند، راه حل یک تخت راحت است.

تاج درباره ظرفیت 6000 نفری بانوان ورزشگاه تختی گفت: پارکینگ در ورزشگاه راه حل نیست، اما علاقه بانوان بیشتر شده و فکر می کنم این ظرفیت کافی است.

وی در خصوص جلسه VAR با وزیر ورزش گفت: امروز به این جلسه می رویم.

تاج در خصوص وضعیت اینترنت ورزشگاه میکسدزون و تختی گفت: اعلام کرده ایم اینترنت ورزشگاه باید پرسرعت شود. موقعیت خبرنگاران عالی است. صندلی های دسته دار وجود دارد. اینترنت کند است اما قابل حل است. همه اینها بر عهده باشگاه است، اما از آنجایی که وضعیت مربی و بازیکن مشخص نیست، باید خودمان تصمیم بگیریم و ببینیم چه می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ارتباط شفاهی باشگاه ها با اعضای فدراسیون ممنوع است، تصریح کرد: 2 بخشنامه ابلاغ کردیم که باید شفاف سازی شود. یکی اینکه هیچکس از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، فوتسال و فوتبال ساحلی حق مشاوره، طراحی، برنامه ریزی و عقد قرارداد با هیچ باشگاهی را ندارد. بسیار مورد تاکید قرار گرفت و کمیته اخلاق نیز مسئولیت حسن اجرای این بخشنامه را بر عهده دارد.

وی افزود: بخشنامه دوم این است که به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعلام کرده ایم که هرگونه مذاکره شفاهی یا توافق شفاهی احتمالی باطل است. اکنون دولت هوشمند تمام مسائل جانبی را خودکار کرده است. همه باید به صورت کتبی در اتوماسیون ثبت شوند. اگر باشگاهی بازیکنی را معرفی کرد، بازیکنی قرارداد را اعلام کرد، بازیکن و باشگاهی قرارداد امضا کرد، همه چیز باید مکتوب باشد.

تاج ادامه داد: در AFC و فیفا هم همینطور است. ما در حال مذاکره با VAR یا چیز دیگری هستیم. مدیر نیز می تواند با ما موافقت کند، اما آنچه انجام می شود درخواست کتبی ما و رضایت کتبی آنهاست. این دو بخشنامه را با جدیت دنبال می کنیم و معتقدیم بسیاری از مسائل حل خواهد شد.

وی درباره قرعه کشی جام جهانی و همچنین عصبانیت امیر کلانوی گفت: فردا قرعه کشی است و امیدوارم قرعه خوبی بگیریم. با این حال، قرعه کشی برای هیچ تیمی آسان نیست و همه آنها بسیار قوی هستند. کلانوی درباره اعزام تیم صحبت هایی دارد که دست ما نیست. ما نتوانستیم هواپیمای چارتری برای سفر به هنگ کنگ پیدا کنیم، اما بازی هایی مانند قرقیزستان یا قطر را با چارتر انجام می دهیم. دولت هم باید کمک کند.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: هواپیماهای متعددی هستند که می توانند در این مسیرها حرکت کنند. احتمالا در آینده این مسیرها را خواهیم داشت. ما کره شمالی، چین را داریم. ما فقط کره جنوبی و ژاپن را نداریم که در مراحل ابتدایی خود هستند. استرالیا شماره 2 است و می تواند حریف ما باشد. اینها خواسته های سرمربی است و حرف او درست است. دولت باید تلاش کند تا این اتفاق بیفتد. از توان فدراسیون فوتبال خارج است.

تاج درباره مداحی طارمی گفت: با وجود اینکه کار خاصی نتوانستیم انجام دهیم، ممنونم. آنها متوجه شدند که فدراسیون تمام ثروت خود را در این وسط سرمایه گذاری کرده است. اینطور نیست که کار خاصی برای تیم ملی انجام دهیم. ما در حال حاضر به آنها پاداش هایی بدهکار هستیم.

رئیس فدراسیون درباره آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال گفت: امروز سخنگوی دستگاه قضایی صحبت می کند، حرف او را بشنوید.