واکنش جالب به شنیدن خبر حضور گالنویی در تیم ملی

سرمربی تیم گل گهر درباره شایعه حضور امیر کلانوی در تیم ملی گفت: این صحبت ها همیشه درباره کلانوی است. او همیشه یکی از گزینه های اصلی هدایت تیم ملی است اما در تمرینات حاضر می شود و با باشگاه قرارداد دارد. قلعه نویی همیشه پای کار خود است و به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی تصریح کرد: او در تمرین با بازیکنان درباره این شایعات صحبت کرد و به آنها گفت توجه نکنید. او حتی مدتی حوصله اش سر رفته بود و نمی توانست سر تمرین بیاید، اما وقتی این شایعات مطرح شد، با اینکه هنوز به طور کامل بهبود نیافته است، به تمرین آمد تا به شایعات پایان دهد. به طور کلی در خلاصه گل گهر در این مورد صحبتی نشده است. همه مکالمات خارج و فضای مجازی است. این مشکلات در چند سال اخیر برای گل گهر و امیر قلانویی وجود داشت اما تمام تیم بدون توجه به این حرف ها به کار خود ادامه می دهند. همه ما سعی می کنیم تیم را از این حاشیه ها دور نگه داریم.

یکی از مسئولان درباره برد گل گهر در خانه ملوان گفت: «بعد از چند بازی که بدشانس بودیم، برد خوبی بود و به بازیکنان کمک کرد تا به وضعیت روحی خوب خود برگردند.» کمتر کسی فکر می کرد که نتیجه در اصفهان خواهد بود. مقابل سپاهان اما فوتبال همین است. البته فوتبال و تکنیک را از دست ندادیم. نتیجه را به اشتباهات خودمان و اتفاقات مسابقه واگذار کردیم. آمار بازی این را نشان می دهد.

وی در خصوص گل اول سپاهان که با اعتراض گل گهر به دلیل عدم رعایت جوانمردی مواجه شد، گفت: گل اول تمرکز تیم را شکست. ما چند اشتباه انفرادی داشتیم که منجر به این نتیجه شد. با این حال، این اتفاقات برای هر تیمی رخ می دهد. پیش آمده که تیم های بزرگی مثل بارسا و رئال به دلیل اتفاقاتی گل های زیادی دریافت کرده اند، اما این گروه بزرگ و حرفه ای است که می تواند تیم را جمع کند و بعد از این ناکامی ها و اتفاقات شرایط عادی را بازگرداند. خوشبختانه گل گهر این قابلیت را دارد و امیدواریم در آینده این قابلیت را به نمایش بگذاریم.

سرمربی گل گهر در خصوص بازی این هفته مقابل پیکان گفت: معمولاً با تیم هایی مثل پیکان تفاوتی نداریم. وقتی نیمکت حریف فرقی نمی کند ما هم مشکلی نداریم. اساساً این چیزی است که من می گویم. حاشیه ها همیشه از نیمکت تیم شروع می شود و فقط 4 تیم در لیگ هستند که حاشیه دارند.

وی افزود: فرقی نمی کند هر تیمی مقابل آنها بازی کند. چه گل باشد چه فلش و … این لبه ها ایجاد می شود. آنها شروع کننده هستند و این بازی حاشیه ای خواهد بود. معمولا بازی ما با پیکان بدون مشکل و میدان پیش می رود چون کادر فنی این تیم آرام است. امیدوارم در این بازی با نتیجه خوب زمین را ترک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید