اون ستاره نجات ساپینتو و استقلال؟

اون ستاره نجات ساپینتو و استقلال؟

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، پیام حیدری قرار است دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر را قضاوت کند. این دیدار سه شنبه هشتم شهریور ماه در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار می شود.

نگاهی به پنج بازی اخیر استقلال با قضاوت پیام حیدری نشان می دهد که این تیم طعم یک برد و یک باخت را با حیدری چشیده است.

آخرین بازی آذر 1400

در آخرین دیداری که استقلال با هدایت حیدری انجام داد، روز پنجشنبه 27 آذر 1400 در هفته نهم لیگ برتر بیست و یکم با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. آن دیدار 8 ماه و 19 روز پیش برگزار شد و سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و ارسلان مطهری گل های استقلال را به ثمر رساندند.

خاطره تلخ استقلال در هفته اخیر

چهارمین اخراج پیام حیدری در 5 بازی اخیرش به بازی هفته سی و سوم لیگ برتر بیستم بازمی گردد که استقلال با نتیجه 2-1 مقابل سپاهان شکست خورد. در این دیدار مهدی مهدی پور در دقیقه دوم وقت تلف شده انتقام یکی از گل های از دست رفته را گرفت. علاوه بر این پیام حیدری یک دقیقه قبل محمد کریمی را با کارت زرد دوم اخراج کرد.

پیروزی مقابل تراکتور

سومین بازی اخیر استقلال با قضاوت پیام حیدری به هفته بیست و ششم لیگ برتر بیستم مقابل تراکتورسازی برمی گردد. دیداری که استقلال با پاس گل مهدی کایدی در دقایق 54 و 59 تراکتورسازی را شکست داد و این خبر کمیته داوران اتحادیه فوتبال انگلیس شاید خاطرات خوبی را برای استقلال رقم بزند.

چهارمین جلسه در مسجد سلیمان!

چهارمین دیدار اخیر استقلال با داور حیدری، بازی هفته سیزدهم در مسجد سلیمان بود. در این دیدار سیدحسین حسینی با یک گل به خودی استقلال را پشت سر گذاشت اما واریا غفوری در دقیقه 70 بازی را به تساوی کشاند تا استقلالی ها شکست نخوردند.

بازی پنجم همچنان مساوی است

پنجمین بازی اخیر استقلال با قضاوت پیام حیدری در هفته بیست و نهم لیگ برتر نوزدهم در ورزشگاه آزادی برگزار شد. دیداری که استقلال مقابل پیکان به تساوی یک بر یک دست یافت. گل استقلال در این دیدار توسط علی کریمی در دقیقه 37 به ثمر رسید تا بازی یک بر صفر به سود پیکان به تساوی کشیده شود.

آمار عمومی

استقلالی ها در پنج بازی اخیر خود با هدایت پیام حیدری دو برد و دو تساوی کسب کردند و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کردند. ضمن اینکه این تیم 8 گل زده و 5 گل دریافت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید