ایران خودرو در تحویل پژو پارس با مشکل مواجه شد

ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد: متقاضیانی که پژو پارس ELX با موتور XU7P و پژو پارس ELX سفارشی را در طرح فروش صامت با مکانیزم به روز رسانی انتخاب کرده و قبلا اعلام کرده بودند، خودروی خود را اواخر تابستان 1402 تحویل خواهند گرفت. می توانند این خودروها را با پژو تعویض کنند. پارس با موتور XU7P و تملک خودروی جدید ظرف 90 روز کاری. مدیران فروش ایران خودرو تاکید کردند: متقاضیانی که قصد شرکت در این طرح فروش را دارند باید تا 10 روز آینده نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

لذا با توجه به اینکه این بخشنامه در تاریخ 30 اردیبهشت 1402 صادر شده است، متقاضیان می توانند تا تاریخ 9 اردیبهشت ماه سال جاری مبلغ مورد نظر را به حساب ایران خودرو واریز کنند. البته در بخشنامه این خودروساز به مبلغ واریزی اشاره نشده و به نظر می رسد مشتریان علاقه مند به تعویض خودروی خود برای کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

البته شرکت در این طرح تعویض محصول برای مشتریان اختیاری است و ایران خودرو متقاضیان را مجبور به شرکت در این طرح تعویض نکرده است. متقاضیانی که اصرار دارند خودرویی را که قبلاً برای آن ثبت نام کرده اند تهیه کنند، باید منتظر بمانند تا شرایط خودروی ثبت نامی آنها بعداً اعلام شود.

مشخص نیست اگر خودروهای ایران در تحویل پژو پارس ELX با موتور XU7P و پژو پارس ELX سفارشی فروخته شده در دور اول فروش غیر قرعه کشی مشکل داشتند، چرا زمان تحویل خود را تابستان 1402 اعلام کردند؟

دیدگاهتان را بنویسید