ایران میزبان مسابقات آسیایی با 6 توپ و اسنوکر تیمی در سال 2022


ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816604

آخرین جلسه هیئت مدیره کنفدراسیون بیلیارد (ACBS) با حضور هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولینگ ایران و نایب رئیس آسیا برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه هیئت مدیره کنفدراسیون بیلیارد آسیا (ACBS) با حضور اعضای این هیئت به مدت 4 ساعت برگزار شد و در نهایت ایران با 6 توپ و تیم میزبان مسابقات اسنوکر آسیا بود. این مسابقات در مهر و آبان 1401 در ایران برگزار می شود.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولینگ ایران درباره موضوعات مطرح شده در این نشست گفت: جلسه بسیار خوبی بود و مجموعه اقدامات قبلی ACBS بررسی شد. با توجه به شرایط کرونری در جهان و آسیا، تعدادی از برنامه های کنفدراسیون بیلیارد آسیا در قطر و امارات برگزار شد که برخی از آنها به موقع اجرا نشد که به طور کلی مورد بحث قرار گرفت.

هاشم اسکندری با بیان اینکه گزارش وضعیت مالی کنفدراسیون آسیا از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود، گفت: وجود دارد. وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران سال آینده میزبان مسابقات اسنوکر 6 توپ خواهد بود، افزود: در سال 2022 ایران میزبان مسابقات و تیم اسنوکر 6 توپ آسیایی و در سال 2023 میزبان مسابقات جهانی اسنوکر خواهد بود. البته سعی می کنیم میزبان تعدادی از این میزبانان در استان های دیگر باشیم تا نشان دهیم کشور عزیزمان چقدر از ثروت فرهنگی برخوردار است. رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولینگ ادامه داد: خوشبختانه ایران از نظر خانوار یکی از کشورهای فعال در اسنوکر جهانی و آسیایی است و این موضوع برای فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا مهم است. ایران در این زمینه شرایط بسیار خوبی دارد و با وجود شرایط سخت ولیعهد، ارزیابی قابل قبولی در خانوار دریافت کرد. اسکندری تاکید کرد: هدف نهایی فدراسیون رشد و توسعه رشته های تحت پوشش در ایران و آسیا است و سعی داریم با میزبانی در مناطق مختلف زمینه رشد رده های اصلی ایران را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید