ایران و عربستان باید به فینال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی می‌رسیدند/انتقام خود را از سعودی‌ها گرفتیم


ساعت: 08:15
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1889994

رئیس فدراسیون هندبال گفت: انتقام شکست سال گذشته در عربستان را از این تیم گرفتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال پس از کسب مدال برنز تیم ملی هندبال مردان کشورمان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: کسب این مدال را به جامعه هندبال تبریک می‌گویم هرچند که همه در دیدار نیمه‌نهایی مقابل این تیم دیدند. قطر که حق حضور در فینال را داریم اما اسیر اتفاقات شدیم. در نیمه اول از نظر فنی خیلی خوب نبودیم و در طول بازی داوران ترکیه ای خیلی بد قضاوت کردند و در چند صحنه حساس حق ما را زیر پا گذاشتند.

وی همچنین گفت: با وجود محرومیت چند بازیکن ما، یکی دو بازیکن ما مصدوم شدند و بیش از یک نیمه با 8-9 بازیکن ادامه دادیم، اما با شور و شوق و جنگندگی مثال زدنی ایرانی و با راهنمایی خوب مربیان در همین جایگاه، مقام سوم را به دست آوردیم و انتقام شکست سال گذشته در عربستان مقابل این تیم را گرفتیم. درست است در این تورنمنت ایران و عربستان در فینال بازی کردند اما در بازی با قطر اتفاقی افتاد و داوران ترکیه ای بد قضاوت کردند. ما بحث نمی کنیم که عمدی بوده است، اما من هیچ کجا داورانی که در این مسابقات بودند و مبتدی بودند ندیدم.

وی با بیان اینکه امیدواریم کسب مدال برنز بازی های همبستگی کشورهای اسلامی سرآغازی برای حضور تیم ملی در مسابقات جهانی باشد و باعث خوشحالی مردم شود، گفت: از اهالی هندبال، مربیان زحمتکش شهرستان ها، هیئت ها و همه کسانی که در هندبال زحمت می کشند.» با تشکر از شما و ما به عنوان خدمتگزار آنها تلاش می کنیم تا نتیجه زحمات آنها به ثمر برسد و هندبال ما در همه زمینه ها موفق باشد. از همه بازیکنانم تشکر می کنم، آنها صادقانه جان خود را فدا کردند. و 60 دقیقه در یک جنگ تساوی 10 نفره با 16 بازیکن عربستانی جنگید.

دیدگاهتان را بنویسید