این فرد را مستقل در نظر بگیرید

این فرد را مستقل در نظر بگیرید

به نظر می رسد بالاخره تکلیف سرمربی استقلال مشخص شده و سرمربی ای که نامش به عنوان گزینه اصلی هدایت استقلال در 2-3 روز گذشته مطرح می شد، باید در آینده به صورت رسمی به عنوان سرمربی قهرمان لیگ برتر معرفی شود. روزها.

به گزارش خبرنگار فوتبال، نوری مذاکرات موفقیت آمیزی با نماینده باشگاه استقلال در امارات داشت و دو طرف بر سر همه چیز به توافق رسیده اند تا نوری اولین تجربه مربیگری خود در ایران را در باشگاه استقلال کسب کند. او قرار است در روزهای آینده برای معرفی رسمی سرمربی جدید استقلال به ایران بیاید. امروز در باشگاه استقلال صحبت از توافق نهایی و حضور نوری در تهران تا آخر هفته و توافق با استقلال شد.

در مورد نوری نیز گفتنی است که وی در سال های اخیر با تیم های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان و حتی تیم ملی و تیم امید ارتباط داشته اما مذاکراتش با تیم های ایرانی انجام نشده است که به نظر می رسد. دلیل اصلی این موضوع درخواست نوری دریافت حقوق ارزی بود نه ریالی و حالا باید دید باشگاه استقلال چگونه دستمزد سرمربی جدید خود را پرداخت خواهد کرد.

تراکتورسازی قبل از اعلام استقلال هم به دنبال الکس نوری بود. ظاهرا نوری با 450 هزار دلار به همراه دو دستیارش حاضر شد تراکتورسازی را تمرین کند اما تراکتورسازی این رقم را نپذیرفت. استقلالی ها باید مراقب باشند که دلالان داخلی و خارجی قیمت این مربی ایرانی-آلمانی را بالا نبرند. به نظر می رسد قربانقلی بردی محمداف با کمتر از 450 هزار دلار سرمربیگری تراکتورسازی را پذیرفته است. شنیده ها حاکی از آن است که او با استقلال 900 هزار دلار مذاکره کرده است و باید دید این ارقام تا چه حد درست است.

نوری به احتمال زیاد پنجشنبه یا جمعه به ایران می آید و به طور رسمی به عنوان سرمربی استقلال معرفی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید