این منظره از تخت جمشید را ندیده اید

این منظره از تخت جمشید را ندیده اید

پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی پیکان را شکست داد که با آن نتیجه به صدر جدول بازگشت و حالا با یک پیروزی دیگر به استاندارد قهرمانی خواهد رسید و شاید بتواند با استفاده از نتایج سایر تیم ها به بالای جدول برسد.

اما قبل از پیروزی سرخ ها با سه گل، هواداران این تیم استرس زیادی داشتند چرا که یک لغزش دیگر می توانست شرایط را به کلی تغییر دهد و شانس هت تریک را به حداقل برساند. یحیی گل محمدی نیز از ترکیب غیرقابل پیش بینی استفاده کرد و با استفاده از مهدی ترابی مصدوم و وحید امیری به عنوان هافبک حمله تیمش را افزایش داد.

لحظه جالب اما بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب بود که نیمکت نشین اول فرشاد فرج در این فصل را همراهی می کرد. قرمزها با حضور سید جلال شرایط بهتری را در خط دفاعی تجربه کردند. بر خلاف بسیاری از کاپیتان ها، سیدجلال ترجیح داد عکسی از تیم ایستاده باشد و علاقه چندانی به نشان دادن روبان خود نشان نداد.

بازیکنان پرسپولیس نیز در عکس این تیم استایل جالبی را به نمایش گذاشتند و دستان خود را پشت سر هم گذاشتند و اتحاد خود را در آستانه یک دیدار حساس به نمایش گذاشتند; دیداری که در آن برای ماندن در صدر جدول به پیروزی نیاز مبرم داشتند.

بلافاصله پس از ژست مقابل دوربین ها و یک لحظه سکوت، قرمزها با حرکات کششی به میانه میدان بازگشتند و با خطاب به یکدیگر با صحبت های انگیزشی، در جایگاه خود قرار گرفتند تا برای بازی آماده شوند. البته احتمالا نمی دانستند که این لحظات از زاویه دید دیگری ثبت شده است.

وحید امیری و مهدی شیری از یک سو آخرین امتیازات را بررسی کردند و از سوی دیگر مهدی ترابی دستکش حامد لک را روی دستش گذاشت تا همه چیز برای دربی کوچکتر تهران آماده شود. شهری که برخلاف دو شهر قبلی با پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید