باخت عجیب زنیت از انتقال سردار آزمون

باخت عجیب زنیت از انتقال سردار آزمون

اخبار و گمانه زنی ها در مورد تیم آینده سردار آزمون بیش از پیش افزایش یافته است. مهاجم ایرانی تابستان شلوغی را پشت سر گذاشت و حالا آستین ها را بالا زده تا این بازیکن را تا پنجره نقل و انتقالات ژانویه به خدمت بگیرد.

به گزارش وبسایت چمپیونشیپ روسیه به نقل از رسانه های فرانسوی، زنیت آماده فروش تست 8 میلیون یورویی در زمستان است و مهاجم زنیت به انتقال به لیون فرانسه نزدیک می شود.

به گفته این منبع، زنیت آماده است این تست را به قیمت 8 میلیون یورو در زمستان امسال بفروشد تا در تابستان 2022 که قرارداد بازیکن ایرانی با این باشگاه به پایان می رسد، آن را مجانی از دست ندهد. از قبل مشخص بود که آزمون قصدی برای تمدید قراردادش با قهرمان روسیه ندارد.

وی در ادامه نوشت: لیون در نیم فصل برای جذب سردار جدی است، زیرا بسیاری از مهاجمان این تیم به دلیل حضور در جام ملت های آفریقا برای مدتی دور خواهند بود. یادآوری می کنیم که چند روز پیش علاقه لیون به این تست توسط جونینیو پرنامبوکانو مدیر ورزشی باشگاه تایید شد.

این در حالی است که تیم هایی مانند بایرلورکوزن و لیون در تابستان امسال با 20 میلیون یورو با این مهاجم ایرانی آماده عقد قرارداد بودند که با مخالفت زنیت مواجه شد و حالا قهرمان روسیه حاضر است 12 میلیون ضرر کند و فقط تست را به لیون بفروشد. به مبلغ 8 میلیون یورو

آزمون از سال 2019 برای زنیت بازی می کند و پیش از آن در تیم های روبین کاران و روستوف بازی می کرد. فصل گذشته، این مهاجم 24 بازی در لیگ برتر روسیه انجام داد و 19 گل (سه گل از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساند و دو پاس گل داد. در فصل 2021/2012 او 12 بازی در لیگ برتر انجام داد و 7 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل داد.

سایت spbdnevnik نیز هنگام انتشار این خبر اظهارنظر جدیدی کرد. زنیت علاقه مند به خرید الکسی میرانچوک هافبک آتالانتا است. جذب این گزینه برای قهرمان روسیه منتفی نیست و طرفین حتی ممکن است بر سر تعویض سردار آزمون با هافبک روس به توافق برسند. یکی از سران زنیت در جریان دیدار این تیم مقابل یوونتوس در تورین با نمایندگان آتالانتا دیدار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید