واکنش سردار آزمون به خبر جدایی اش از زنیت

گمانه زنی هایی درباره آینده سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه مطرح شده است. آزمون تا تابستان با زنیت قرارداد دارد اما برخی از باشگاه های اروپایی از جمله لیون فرانسه خواهان امضای این قرارداد هستند. البته در ماه های اخیر خبرهای مورد توجه سایر باشگاه های اروپایی از جمله بایرن لورکوزن آلمان، رم و آتالانتا ایتالیا و سویا اسپانیا نیز در رسانه ها منتشر شده است.

آخرین خبر حاکی از تلاش باشگاه لیون برای خرید تست در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است. این در حالی است که زنیت اعلام کرده است در صورتی که مهاجم ایرانی خود را تا پایان فصل به همان تیم زنیت بدهد، به لیون خواهد داد.

در میان این اخبار و گمانه زنی های رسانه ای، سردار آزمون در گفتگویی کلی به این خبر واکنش نشان داد.

مهاجم ایرانی زنیت گفت: واضح است که هر بازیکنی می خواهد پیشرفت کند و در لیگ برتر بازی کند، اما من هرگز نگفته ام که نمی خواهم اینجا (زنیت) باشم. ماندن.

آزمون در زمستان 2019 به زنیت پیوست. این مهاجم در مجموع 102 بازی برای سنت پترزبورگ انجام داد و 61 گل به ثمر رساند و 23 پاس گل داد.

مهاجم ایرانی همچنین با تاکید بر اینکه در بیش از 100 بازی برای زنیت بازی کرده است، خاطرنشان کرد: افتخار می کنم که در زنیت بازی می کنم. همه در باشگاه از من حمایت می کنند، از مدیریت گرفته تا تیم باشگاهی.

آزمون ادامه داد: ما بهترین هواداران را داریم. خیلی خوشحالم که می توانم خوب بازی کنم. تا زمانی که قدرت داشته باشم و بخواهند من را در تیم ببینند، آماده انجام کارم هستم.

مهاجم ایرانی با بیان اینکه در لیگ روسیه 85 گل (به همراه تیم های روبین کازان، روستوف و زنیت) به ثمر رسانده است و یک گل دیگر او را بهترین بازیکن خارجی لیگ روسیه می کند، گفت: البته این خیلی خوب است اما فکر می کنم می توانم گل های بیشتری بزنم و موفقیت های بیشتری را برای تیمم به ارمغان بیاورم.

دیدگاهتان را بنویسید