جدایی رسمی آزمون از زنیت سن پترزبورگ; تبریک لورکوزن / با احترام با ژنرال ایرانی خداحافظی روس ها

ساعت: 18:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804585

باشگاه های روسی و آلمانی برای انتقال مهاجم تیم ملی ایران در نقل و انتقالات زمستانی به توافق رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زنیت سن پترزبورگ و بایر لورکوزن برای انتقال مهاجم ایرانی به بوندسلیگا آلمان از طریق نقل و انتقالات زمستانی به توافق رسیدند.
این مهاجم ایرانی در فوریه 2019 به زنیت پیوست و در 3 سال حضور در 104 بازی، 62 گل به ثمر رساند و 17 پاس گل داد.
او فصل 2019/2020 را به عنوان برترین گلزن لیگ برتر روسیه به پایان رساند و عنوان بهترین بازیکن سال را در فصل 2020/21 به دست آورد.

سردار آزمون با پیراهن زنیت سن پترزبورگ سه قهرمانی در لیگ برتر روسیه و همچنین قهرمانی در جام حذفی روسیه و دو قهرمانی سوپرکاپ روسیه را در کارنامه خود دارد.

زنیت سن پترزبورگ امشب با انتشار پیامی جدایی مهاجم ایرانی از این تیم را تایید کرد. سردار در نقل و انتقالات زمستانی به بایرلورکوزن پیوست.

این باشگاه با ارائه آمار سردار به زنیت نوشت: این مهاجم در 104 بازی برای زنیت 62 گل به ثمر رساند و 17 پاس گل داد. با در نظر گرفتن گل های روستوف و روبین کازان، این مهاجم به همراه واگنر (هر کدام 85 گل) موفق ترین بازیکن خارجی در تاریخ قهرمانی روسیه است.

در قسمت پایانی این پیام آمده است: باشگاه زنیت از عملکرد باورنکردنی سردار آزمون، شادی پیروزی های مشترکمان و عشق به زنیت و هوادارانش تشکر می کند. سردار بابت همه چیز متشکرم!

سردار آزمون چند روز پیش با بایرلورکوزن به توافق رسید و این بازیکن پس از پایان فصل باید با قراردادی 5 ساله راهی بوندسلیگا آلمان می شد. اما خبر توافق آزمایشی با لورکوزن در رسانه ها پخش شد و خشم مدیران زنیت را برانگیخت و آنها را به فکر فروختن مهاجم تیم ملی ایران به لورکوزن در همان نقل و انتقالات زمستانی انداخت.

“یوری آلبرتو” مهاجم 20 ساله تیم بین المللی برزیل جایگزین سردار آزمون خواهد شد.
کاپیتان تستا می تواند به طور رسمی در فصل جاری بوندسلیگا برای بایر لورکوزن به بازی ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید