جدایی سردار آزمون از لورکوزن؟

جدایی سردار آزمون از لورکوزن؟

سردار آزمون فصل گذشته در فصل نقل و انتقالات زمستانی زنیت سن پترزبورگ روسیه را به مقصد بایرلورکوزن ترک کرد. اگرچه آزمون به دلیل مصدومیت های مختلف نتوانست درخشش دوران زنیت را در بایر تکرار کند، اما در مصاحبه های اخیر خود تاکید کرده که در بایر می ماند و به کارش در این تیم ادامه می دهد.

در همان زمان سایت روسی “اسپورت” در گزارش نقل و انتقالات زمستانی خود از سردار آزمون به عنوان بازیکنی یاد کرد که بایر را به مقصد سویای اسپانیا ترک خواهد کرد.

این سایت مدعی شده است که آزمون با حضور «پاتریک شیک» در بایر و انتخاب «ژابی آلونسو» به عنوان سرمربی این تیم، شانس زیادی برای حضور در تیم آلمانی نخواهد داشت. به گزارش اسپورت، سویا در اسپانیا برای تقویت خط حمله خود به یک مهاجم جدید نیاز دارد و سردار آزمون که گزینه مطلوب و قابل اعتمادی محسوب می شود مورد توجه تیم لالیگا قرار دارد.

«آرمان دورن» مدیر برنامه فوتبال در واکنش به این خبر بر ادامه حضور آزمون در تیم بایر تاکید کرد. دوران به سایت ترکمن پرتال گفت: پیشنهاد خاصی وجود نداشت. برخی از باشگاه ها به سردار علاقه نشان داده اند، اما او در لورکوزن خواهد ماند.

روز گذشته باشگاه بایر تصاویری از حضور آزمون در تمرین این تیم منتشر کرد. تصاویر نشان از انگیزه و آمادگی بالای آزمون داشت و به نظر می رسد مهاجم ایرانی فصل متفاوتی نسبت به سال گذشته پیش رو داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید