در اصفهان با زنیت سن پترزبورگ بازی خواهیم کرد/ ایران و انگلیس تقابل جالبی خواهند داشت


ساعت: 20:36
تاریخ انتشار: 08/02/1401
کد خبر: 1905674

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: جلسه تدارکاتی با تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ اصفهان ترتیب دادیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ خوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حاشیه تمرین امروز طلای پوشان گفت: سپاهان اولین تیم راه یافته به جام جهانی باشگاه ها است که البته این افتخاری برای باشگاه سپاهان است. داستانی که پشت سر گذاشتیم . نسل جدیدی در ایران تاریخ می نویسند و در اصفهان فوتبال. تیم اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد، نه تنها به خاطر این هفته، زیرا ما هر لحظه در حال کار هستیم و هدفمان این است که با هم باشیم و از آن لذت ببریم، زیرا زندگی لحظه ای نیست که بازی را ببریم. زندگی لذت زندگی مشترک است و سعی می کنیم این شرایط را در تیم خود پیاده کنیم.

وی درباره برنامه تمرینی این تیم گفت: در حال برنامه ریزی برای اردوی خارج از کشور هستیم. ما گزینه ها را بررسی کرده ایم و در حال بررسی بودجه و هزینه ها هستیم. برگزاری یک کمپ در طول جام جهانی آسان نیست. بازی دوستانه ای با زنیت در اصفهان خواهیم داشت و امیدوارم با حضور هواداران برگزار شود. بدیهی است که کشورهای زیادی وجود ندارد که بتوانیم در طول جام جهانی به آنها سفر کنیم. به دلیل هوای زمستانی گزینه های زیادی نداریم. ترکیه، اسپانیا و پرتغال جاهایی هستند که می توانیم داشته باشیم، البته دبی نیز به دلیل شرایط آب و هوایی در فصل زمستان مناسب است، اما به دلیل نزدیک بودن قطر در جام جهانی، ممکن است شرایط برای سفر به دبی سخت باشد، اما در این مدت ما روزهای تمرینی خوبی خواهیم داشت و برای شروع مسابقات بعد از جام جهانی به خوبی آماده خواهیم شد. امیدوارم بعد از آخرین بازی جام جهانی بتوانیم لیگ را از سر بگیریم و این یعنی ایران می تواند رقابتی خارج از عرف ایجاد کند.

مورایس درباره ملی پوشان سپاهان گفت: می دانیم که سه بازیکن قطعی در تیم ملی داریم. رامین رضایان، امید نورافکن و پیام نعاس در تیم ملی حضور دارند و از بقیه بازیکنان چندان مطمئن نیستیم. این سه بازیکن بازیکنان باکیفیتی هستند و قطعا می توانند به تیم ملی کمک کنند. خوشحال می شوم سایر بازیکنان سپاهان به تیم ملی دعوت شوند.

وی در مورد تماشای بازی های تیم ملی از نزدیک تاکید کرد: اگر فدراسیون فوتبال برای من دعوت نامه بفرستد، بله، دوست دارم بروم و مسابقات را ببینم چون دیدن مسابقات جام جهانی جالب است، وقتی ایران باشد بازی می کنم. مقابل انگلیس و من فکر می کنم که بازی جذابی خواهد بود. اگر بتوانم به قطر می روم اما بستگی دارد چون باید سپاهان را برای بازی های دوستانه آماده کنم و بعد ببینم چه می شود. رفتن به مسابقات جهانی همیشه برای من جذاب بوده است. من دوست دارم بازی کشورم را ببینم، به خصوص که در این جام جهانی حضور دارد. انگلیس، پرتغال، کره جنوبی و ایران کشورهایی هستند که دوست دارم مسابقات آنها را ببینم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیش بینی خود از نتایج جام جهانی گفت: در پیش بینی فوتبال بسیار ضعیف هستم و نمی توانم چیزی را پیش بینی کنم و درباره آینده نظر بدهم اما تیم های ملی که می شناسم و کشورها. که من در آن بازی کرده ام، اگر آنها مساوی هستند بازی نکنید، می خواهم یکی از آنها برنده شود و نمی توانم بگویم که می دانم آنها برنده می شوند یا نه. انتظار من این است که در جام جهانی و با افرادی که می خواهند بازی را تماشا کنند رقابت سالمی داشته باشیم و امیدوارم تیم ها در کنار هم بازی های عادلانه ای داشته باشند و با همدلی و عشق در کنار هم کار کنند و این شرایط بین ملت ها با هم به وجود بیاید. بودن

مورائیس در پایان با اشاره به حریف تیمش در هفته آینده گفت: مس رفسنجانی تیم قابل احترامی است به خصوص تیمی که بازی خوبی را با سازماندهی بالا انجام می دهد و خط دفاعی سازمان یافته ای دارد و بازیکنان خوبی در این بازی حضور دارند. تیم و چیزی . اینها مشکلاتی است که من از این تیم دیده ام، اما به بازیکنانم ایمان دارم، بازیکنان خوبی که می توانند با انرژی و اشتیاق زیادی بازی ها را تغییر دهند. تمرکز من همیشه روی بازیکنانم بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید