پایان آزمون در زنیت سن پترزبورگ با پیشنهاد جذاب لیون / حراج 3 میلیون یورویی کاپیتان ایرانی!

ساعت: 08:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791397

زنیت سن پترزبورگ در آستانه کسب درآمد از فروش سردار آزمون است.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ سردار آزمون ستاره خط حمله تیم ملی فوتبال ایران که با جدایی از تیم فوتبال سپاهان و پیوستن به تیم فوتبال روبین کازان در سال 2013 تصمیم گرفت فوتبال حرفه ای خود را در لیگ برتر روسیه ادامه دهد، در آستانه صعود نقل و انتقالات جذاب این روزها

بر اساس گزارش رسانه های بزرگ روسی، فرانسوی و نقل و انتقالات مشهور، او که در سال های اخیر با شایعاتی مبنی بر پیشنهادات باشگاه های بزرگی مانند اتلتیک، لاتزیو، ناپولی، لیورپول، بایر لورکوزن و امثال آن مواجه شده است، در مسیر پیوستن به تیم فوتبال فرانسه لیون قرار دارد. روزنامه نگاران…

سردار آزمون پس از کسب تجربه در تیم های فوتبال روبین کازان و روستوف، اوایل سال 2019 با زدن 17 و 19 گل در فصول اخیر به زنیت سن پترزبورگ پیوست و سه جام در لیگ برتر روسیه کسب کرد.

به گفته فابریزیو رومانو؛ گزارشگر معتبر فوتبال اروپا در چند هفته اخیر با سردار آزمون به توافق رسمی رسیده و به دنبال امضای قراردادی چهار فصل با ستاره ایرانی است. البته سران فرانسوی خواستار شدند علاوه بر حفظ آزمون تا سال 2026، با باشگاه روسی برای انتقال سردار به فرانسه در نیم فصل جاری به توافق برسند.

01673050 خبر خاکستری

با توجه به اینکه قرارداد سردار آزمون تا پایان فصل جاری 2021-2022 با زنیت اعتبار دارد، مبلغی در حدود 3 میلیون یورو می تواند زمینه ساز سفر زمستانی فوق ستاره فوتبال ایران به لیون شود.

در شرایط فعلی باشگاه بزرگ روسیه چاره ای جز توافق با باشگاه فرانسوی نخواهد داشت و سردار آزمون احتمالا به زودی راهی لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید